Viitorul BMW M3 va avea un motor supraalimentat cu sase cilindri in linie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit declaratiilor lui Ludwig Willisch, directorul grupului BMW M, viitorul BMW M3 va fi echipat cu un motor turbo cu sase cilindri. Aceasta schimbare dramatica in gama M3 este datorata normelor de emisii din ce in ce mai stricte, care forteaza inginerii BMW sa aplice o politica de downsizing. Aceasta schimbare ar putea fi aplicata si lui BMW M5 si M6.
Primul model BMW M3 era bazat pe caroseria E30 si avea un propulsor aspirat cu patru cilindri, disponibil in patru versiuni: S14B23, S14B23Evo, S14B25 si S14B20. Acestea dezvoltau intre 192 si 238 CP. Cel de-al doilea model BMW M3 era bazat pe caroseria E36 si avea doua motorizari aspirate, toate cu sase cilindri. Motoarele lui BMW M3 E36 erau S50B30 si S50B32. Cele doua motorizari dezvoltau 286, respectiv 321 CP.
Cea de-a treia generatie a lui BMW M3 era bazata pe caroseria E46 si a beneficiat tot de o unitate cu sase cilindri. Motorul se numea S54B32 si dezvolta nu mai putin de 343 CP. Acest propulsor a fost folosit si pe Z3M Roadster si pe Z4 M Roadster, precum si pe modele de serie limitata ale producatorului german Wiesmann.
Cea de-a patra generatie BMW M3 este bazata pe caroseria E92 si are un propulsor S65B40, care dezvolta 420 CP.Ludwig Willisch nu a dezvaluit daca motorul viitorului M3 va avea o singura turbina sau doua turbine, dar a mentionat faptul ca acest propulsor nu va fi bazat pe unitatea bi-turbo de 3.0 litri folosita pe 335i. Pe langa asta, noul propulsor ar putea avea o configuratie in V. Aceasta configuratie l-a face mai compact si ar putea beneficia mai mult de spatiul de sub capota. Pe langa asta, viitorul M3 s-ar putea sa nu aiba nici macar aceeasi putere ca E92, ci doar o masa mai redusa care ii va conferi performante mai bune.
Viitoarea generatie BMW Seria 1 va avea si un model M. Desi acesta nu va fi denumit M1, acesta va fi reincarnarea lui E30 M3. Mai exact, spiritul acelui model puternic si jucaus va putea fi regasit in viitoarea versiune M a lui Seria 1. Acesta va avea un motor turbo cu patru cilindri care va dezvolta circa 300 CP.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Nissan a publicat prima imagine oficială cu noua generație Micra. Pentru prima dată, noua generație a modelului subcompact este oferit doar în versiune electrică și este înrudit tehnic cu Renault 5 E-Tech. (26.03)
-
Nissan a publicat primele imagini oficiale cu noua generație Leaf. Modelul electric este transformat dintr-un hatchback compact într-un crossover și promite o autonomie de 600 de kilometri. (26.03)
-
Alain Favey, șeful Peugeot, a confirmat oficial că modelul e-208 va primi în curând o versiune de performanță. Viitorul hot hatch va purta numele GTi și va fi primul hot hatch electric al mărcii. (26.03)
-
Marca chineză AUDI va prezenta primul său model de serie în aprilie
-
Noul Renault Espace facelift: design revizuit și sistem de recunoaștere a șoferului
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Audi Q9, un viitor rival pentru BMW X7 și Range Rover
-
Viitorul Volkswagen T-Roc, primul model al mărcii cu motor hibrid convențional
-
Stellantis ar putea relua producția legendarului motor HEMI
cea mai buna veste e renasterea e30-ului, dar iarasi nu inteleg de ce pe seria 1? de ce nu seria 3?au luato razna astia.oricum si e92 seamana cu e30 oarecum, asemanarile sunt mari.e30 a fost cel mai apreciat model, o adevarata legenda, si ma bucur sa vad ca nu au uitat modelul care le-a adus atata faima.iar propulsorul de 4 cilindri iarasi va fi unul foarte performant, ca si pe e30, egalat de putine motoare.
Get a life.
Macar scuteste-ne de elucubratiile tale infipte bine in cel mai putred limbaj de lemn asociat unui comentariu, vezi-doamne, auto...
p.s. un sfat personal: mai lucreaza la dictie, da bine pe sticla putina coerenta in exprimare...ca in rest, esti baiat ok