Esential
470 | de cai ar urma sa dezvolte versiunea BMW M3 CSL. |
100 | de kilograme va fi diferenta dintre masa actualului M3 si a viitoarei versiuni CSL. |
470 | de cai ar urma sa dezvolte versiunea BMW M3 CSL. |
100 | de kilograme va fi diferenta dintre masa actualului M3 si a viitoarei versiuni CSL. |
Pentru cei care BMW M3 nu este o sportiva destul de nervoasa, constructorul bavarez a avut intotdeauna si o solutie de rezerva: editia speciala M3 CSL.
Indicativul CSL vine de la Coupe, Sport si Lightweight si este atasat versiunii mult mai nervoase a modelului de performanta M3. Practic CSL se adreseaza doar impatimitilor vitezei si nu amatorilor, fiind orientat mai mult catre circuit.
Zvonuri despre noua generatie M3 CSL au inceput sa circule deja prin presa, primele vanzari ale versiunii supreme urmand sa demareze la inceputul lui 2010. Noul M3 CSL va impresiona prin performante mai bune smulse dintr-o serie de modificari aduse caroseriei si motorului.
Fibra de carbon este folosita din abundenta pentru a scadea masa totala cu 100 de kilograme in timp ce panourile usilor si plansa de bord devin cat se poate de simple din acelasi considerent. Radio CD-ul, navigatia, scaunele incalzite si aerul conditionat sunt elemente esentiale la care insa se va renunta.
Pe langa modificarile aduse in materie de masa, CSL va beneficia si de 50 de cai putere in plus (470 de cai in total), o suspensie imbunatatita si pneuri de performanta. Toate aceste modificari vor imprima performante demne de invidiat: un sprint de la 0 la 100 de km/h in 4.2 secunde si o viteza maxima de peste 300 km/h. Potrivit primelor estimari asemenea caracteristici ii vor permite viitorului M3 CSL sa parcurga Nurburgring-ul in aproximativ 7 minute si 45 de secunde.
Toate aceste performante vor avea insa si un pret, BMW M3 CSL urmand sa plece de la 90.000 de euro. Deocamdata nu se stie cate exemplare CSL vor fi produse, ultima generatie a versiunii supersportive, produse intre 2002 si 2004, totalizand doar 1200 de unitati asamblate.
via | MotorAuthority
Oricum, ma bucur ca baietii de la BMW nu se hazardeaza la timpi astronomici de mici pe Nring...
O zi buna !