Actuala generaţie Audi Q7 se apropie de finalul carierei. Constructorul din Ingolstadt lucrează în prezent la devoltarea unui înlocuitor pentru cel mai mare model din gama Q, dar şi la alte derivate cu alură de coupe.
Viitorul Q7 va fi dezvoltat în jurul unei platforme noi, din aluminiu care va influenţa mult caracteristicile versiunii finale. În primul rând este vorba despre masa totală, despre care surse neoficiale susţin că ar urma să fie mai mică cu 350 de kilograme.
Wolfgang Durheimer, directorul departamentului de dezvoltare tehnologică, a declarat pentru Autocar că noua generaţie Q7 va beneficia de platforma modulară MLB, îmbunătăţită cu mai multe tipuri de materiale uşoare. Aceasta va fi de fapt o versiune mult mai avansată a ceea ce găsim în prezent pe toate modelele Audi de la A4 la A7.
caroseria va fi şi ea cu 200 de kilograme mai uşoară.
Aluminiul va fi combinat cu fibra de carbon şi va fi aplicată un nou tip de sudură. În plus,Noua platformă MLB va fi preluată şi de alte modele din grupul Volkswagen, cum ar fi viitoarele Porsche Cayenne şi SUV-ul Bentley, aşteptat să se numească Falcon. Debutul se va face însă pe Q7.
via autocar
PS: La un moment dat, am cazut si eu in plasa......Insa acum ma orientez indiscutabil spre......calitate, care, in mintea mea, echivaleaza cu o paradigma foarte neplacuta pentru mentalitatile de azi: TRECUTUL ! Iar iubitorii nostalgici de Audi, de pilda, nu concep modelele actuale......Auzi 'mneata, aluminiu......Normal, doar este al treilea in topul celor mai abundente elemente chimice ale Terrei !! He-he, sa fie oare vorba de avantajul, intr-adevar, real, al influentarii consumului, in sensul scaderii lui datorita scaderii greutatii masinii, sau doar de simplul si convenabilul fapt ca, in general, nu implica mari costuri? (din aceasta cauza, pana si amaratii de tigani au umplut piata cu oale de aluminiu......ignorand pericolul iminent de Alzheimer pentru imprudentii care le cumpara). Prostia asta se trage de la......DAF, pe vremea cand scotea autoturisme, care a introdus masiv aluminiul, atat in blocul motor, cat si in sasiu. Bine, pentru olandezi a fost doar un experiment, dar n-au intuit ca va deveni o moda in Mileniul III......Iar faptul cert ca aluminiul nu rugineste niciodata si ca este extrem de rezistent la socuri mecanice n-are nici o gara cu.......fiabilitatea teoretica a masinilor :P
Ai pus punctul pe I! Pret mic la aluminu, venit mare la producatorul de masini. Dar sanatatea utilizatorilor? Si nu numai....
Oare ce ne spune un chimist despre oxizii de aluminiu?
Asteptam pareri avizate!
Neavenitii sa-si vada de treaba lor...