Esential
300 | de kilograme va fi diferenţa de greutate între viitoarea şi actuala generaţie de Audi Q7. |
300 | de kilograme va fi diferenţa de greutate între viitoarea şi actuala generaţie de Audi Q7. |
Audi pune mare preţ pe linia sa de modele off-road. O dovedeşte expansiunea gamei din ultimii ani, care a oferit publicului crossovere mici şi compacte, cum sunt Q3 şi Q5. Veteranul din Ingolstadt rămâne însă Q7, rivalul lui BMW X5, care s-a bucurat de un real succes în ţara noastră.
Cel mai longeviv model al gamei de vechiule off-road Audi se pregăteşte însă şi el de o nouă generaţie, după ce a suferit un facelift anul trecut. Potrivit publicaţiei britanice Car Magazin, noul Q7 va putea fi găsit în showroom-uri începând cu primele luni ale lui 2014.
Dezvoltarea sa se va face pe paltforma MLB Evo, de nouă generaţie, caroseria urmând să fie construită în întregime din aluminiu. Această măsură va duce la o reducere a masei totale cu până la 300 de kilograme, rezolvând practic problemele de greutate ale actualei generaţii.
Pe lângă noile şi actualele motorizări diesel şi benzină Euro 6, Q7 va primi şi o versiune hibrid, cu o arhitectură similară modelelor ecologice actuale.
Mai exact, vorbim despre propulsorul pe benzină 2.0 TFSI de 217 cai putere, asistat de o unitate electrică de 99 de cai putere.Gama va fi reîntinerită doi ani mai târziu, în 2016, când Audi va lansa şi noua generaţie a actualului Q5. Aceasta va fi dezvoltată pe aceeaşi platformă MLB Evo, atribut sinonim unei reduceri a masei totale cu 100 de kilograme, comparativ cu modelul din prezent.
Pe lângă noii înlocuitori, Audi are în plan şi extinderea gamei cu o serie de modele axate mai mult pe imagine şi nu pe practicalitate. Primul pe listă ar urma să fie Q6, un rival coupe pentru popularul BMW X6. După el, în 2017, este aşteptat şi Q4, un coupe dezvoltat pe arhitectura lui Porsche Cajun. În cele din urmă, nici ipoteza unui Audi Q1 nu este exclusă definitiv, acesta urmând să aibă la bază actualul A1 sau viitoarele A2 şi A3.
via | motorauthority
In privinta A3-ului totusi cam exagereaza, adica la un Q7 mai inteleg ca sunt tehnologii mai complicate si mai scumpe si vor sa-l faca cat mai avansat,dar daca inca se vinde satisfacator actuala generatie. .. :))
cum ziceam nu sunt fan audi dar nici chiar asa ,ce zici tu e doar imaginatia ta,audi are printre cele mai mari vanzari din segmentul premium si q7 are o thenologie de varf ,precum si niste motoare cel putin satisfacatoare. cred ca te-ai uitat la alt film.faliment auzi =)))))
Lucrul acesta observat de @bibicul,ne arata ca mentalitatea grupului VW e aceea de a schimba ceva,ca si in cazul motorului 1.6 benzina,doar dupa ce s-a stors tot potentialul financiar din lucrul respectiv.
O mentalitate castigatoare pt. ei dar pierzatoare pt clienti,cum de altfel se observa,mentalitate rentabila pe termen scurt insa,deoarece sunt marci ,pana mai ieri no-name,care au un trend accelerat ascendent,pe cand Vw in goana sa spre no.1 mondial are un trend d.p.d.v. al calitatii si satisfactie clientilor invers proportional.
Dar ce stim noi? Poate sunt de vina strategiile astea de a furniza pe piete low-cost produse low-cost,departe de produsele vandute in vest,si asta se vede in orice domeniu,nu doar auto.
Suntem in zona SH a Europei!