Viitorul Audi Q5, sub cearsafuri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Automarket.ro va anunta cu ceva timp in urma, odata cu lansarea prototipului Cross Coupe Quattro Concept, ca acesta prefigureaza viitorul SUV compact Audi, denumit Q5. Ei bine, revenim astazi cu fotografii surprinse de fotografii Leftlane, care au prins in teste un Q5 camuflat la maximum.
Si totusi, mult-asteptatul frate mai mic al lui Q7 ne da deja cateva indicii legate mai ales de formele exterioare. Primul punct atacat ar fi faptul ca versiunea de serie a lui Q5 va fi mai putin "plonjata" pe partea posterioara decat conceptul Cross Coupe Quattro. Apoi, din informatiile pa care Audi le-a publicat acum cateva luni, cand germanii au anuntat faptul ca SUV-ul compact va exista cu adevarat, aflam ca acesta va fi produs la Ingolstadt printr-o investitie de 300 de milioane de euro si ca va iesi pe piata in 2008.
Marele avantaj al viitorului Audi Q5 este faptul ca, fiind construit pe o platforma foarte maleabila, va putea primi sub capota mai multe motoare din clase diferite: de la cele FSI cu patru si sase cilindri la un foarte posibil V8 de 4.2 litri rezervat insa versiunii sportive S.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut o serie de fotografii spion cu viitoarea versiune electrică a lui Mercedes-Benz GLC. Noul model va fi lansat în 2026 și promite o autonomie de aproximativ 650 de kilometri. (03.03)
-
Au apărut o serie de imagini spion cu versiunea actualizată a lui BMW M5. Viitorul facelift al modelului de performanță va primi un design foarte asemănător cu cele văzute la conceptele Vision Neue Klasse. (15.02)
-
Au apărut fotografii spion noi cu viitorul Mercedes-Benz Clasa C facelift. Noul model actualizat va primi o parte frontală cu un design revizuit, inclusiv faruri noi. Lansarea oficială ar urma să aibă loc în acest an. (12.02)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (1)