În 2019, oficialii Audi anunțau că sunt șanse mari ca viitoarea generație A8 să primească și o versiune electrică.
"Viitorul A8 ar putea fi lansat și într-o variantă electrică. Încă nu am luat o decizie, însă îmi pot imagina o astfel de versiune", a declarat în urmă cu un an Bram Schot.
Acum, Hans-Joachim Rothenpieler, directorul departamentului de dezvoltare Audi, menționează că viitorul A8 nu va avea versiune electrică.
"În schimb, vom extinde autonomia variantei plug-in hybrid la peste 47 de kilometri", a declarat reprezentantul producătorului din Ingolstadt.
Actuala generație A8 în versiunea plug-in hybrid 60 TFSI e quattro (foto) este echipată cu motorul V6 de 3.0 litri care oferă 340 de cai putere și 500 Nm. Motorul electric plusează cu 136 de cai putere și 250 Nm, iar în total, sistemul PHEV livrează 449 CP și 700 Nm. Bateria de 14.1 kWh asigură o autonomie electrică de până la 46 de kilometri.
Oficialii Audi spun că vânzările berlinelor mari stagnează, în timp ce SUV-urile reușesc performanțe din ce în ce mai bune.
Iar această evoluție a pieței a determinat schimbarea strategiei.În schimb, BMW și Mercedes-Benz vor investi în astfel de versiuni electrice pentru sedanurile de top.
Via | ANE (înreg.)
Daca va avea 47 de km range declarat, probabil ca va avea 20 de km in viata reala. Rezultatul e ca n-o va mai incarca niciun utilizator si o va folosi pur si simplu pe benzina. Asta, bine-nteles, in timp ce vor lua orice ajutoare guvernamentale vor putea lua la achizitie.
Minciuna are intotdeauna picioare scurte.
Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!
şi se va produce şi vinde în China care face pişu de deasupra pe Europa !
În SUA noroc de Tesla că mai spală obrazu, dar în UE e dieselul canceros german.
Până şi UK cu Brexit are deja Jaguar electric.
Greu tare cu Europa...
Nu.
Cât timp mai există concepţiile greşite în România că
1) diesel deasupra tuturor
2) maşinile germane sunt cele mai bune
Voi sta pe aici.
:)