Viitorul Audi A7 e aici: el e Sportback Concept!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Unul dintre cele mai asteptate concepte ale Salonului Auto de la Detroit, prototipul care prefigureaza viitoarele forme ale coupe-ului cu patru usi A7, a scapat pe internet inainte de prezentarea sa oficiala de la NAIAS 2009. Denumit Sportback Concept, modelul german reuseste sa impresioneze printr-o linie foarte eleganta care se combina cu un look agresiv si, cel mai interesant, cu cele patru portiere clasice demne de un sedan de clasa medie spre mare.
Desi informatiile oficiale dinspre constructorul german sunt inca asteptate sa soseasca, o privire atenta asupra formei caroseriei modelului ne arata un spate care, foarte probabil, va avea un capac al portbagajului specific unui hatchback, cu un hayon foarte plonjat. Partea frontala iese in evidenta prin blocurile optice care seamana cu o versiune restilizata a celor regasite pe modelul R8, grila frontala single frame fiind foarte usor schimbata si rotunjita. Daca din profil am fi pariat ca spatele seamana cu cel al unui Aston Martin, sau chiar cu cel al lui Laguna Coupe, cele doua fotografii cu posteriorul masinii individualizeaza conceptul Audi. Practic, cel mai apropiat prototip prezentat in ultimul timp care seamana intr-un fel sau altul cu Sportback Concept este Lamborghini Estoque, terminatiile paralelogramice ale sistemului de evacuare fiind garantul originii comune ale celor doua aparitii de top.
Conform unor surse externe, dimensiunile lui Sportback Concept, deci si ale viitorului A7, sunt mai mari decat cele ale actualului A6, conceptul si viitorul model de serie derivat din acesta urmand sa fie bazate pe noua platforma modulara Audi LBK. Foarte interesant este faptul ca, in functie de model, versiuni sau nevoi speciale, aceasta platforma poate varia lungimea, latimea, inaltimea si ampatamentul modelelor construite pe baza sa.
Automarket va a prezenta mai multe informatii legate de conceptul din care se va naste viitorul A7 imediat dupa lansarea acestuia de la Detroit.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din DETROIT 2009
-
Automarket va prezinta animatoarele care au inveselit atmosfera printre exponatele Salonului Auto de la Detroit. (16.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit, alaturi de versiunea de serie a noului Karma, si un concept decapotabil bazat pe modelul hibrid. (13.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit versiunea de serie a sedanului de lux Karma. Acesta inregistreaza un consum de 2.35 litri/100 km dar poate functiona si numai cu energie electrica. (13.01)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Mercedes CLS, Porsche Panamera, Maserati Quattroporte, Lamnorghini Estoque, Aston Martin Rapide, Audi A7.
Incearca sa accezi pe rand site-urile oficiale ale tuturor constructorilor de mai sus si apoi intra pe paginile modelelor pe care le-am insirat. O sa ai o surpriza de proportii si o sa iti aliniezi abordarea la industria auto de astazi.
Oricum, sansele de a avea succes cu acest model, asa cum Mercedes a avut si inca are cu CLS, sunt foarte mici. Nu mi se pare sa aduca nimic original...spatele arata de parca e model break insa cineva i-a dat cineva un pumn si s-a transformat in...hatchback.