Viitorul Audi A4 nu va abandona motoarele pe benzină și diesel

de Alexandru Monenciu
Vineri, 08.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitoarea generație Audi A4 va putea fi comandată în continuare cu motoare pe benzină și diesel, a confirmat directorul de dezvoltare tehnică din cadrul mărcii, Oliver Hoffman. Va fi ultima generație de motoare termice fabricate de Audi, înainte ca brand-ul german să devină pur electric.

La mijlocul lunii martie, Markus Duesmann, șeful Audi, a anunțat că marca germană nu va mai dezvolta o nouă familie de motoare termice ci le va îmbunătăți pe cele existente. Asta pentru că brand-ul se îndreaptă către un viitor pur electric.

Unul dintre modelele care vor beneficia de această ultimă generație de motoare pe benzină și diesel de la Audi va fi viitorul A4. Anunțul a fost făcul de Oliver Hoffman, directorul de dezvoltare tehnică al producătorului din Ingolstadt.

Mai mult, viitorul Audi A4 va păstra arhitectura actuală MLB și nu va trece pe platforma MQB, așa cum susțineau mai multe zvonuri.

Noua iterație A4 va debuta până în 2025, iar motoarele termice de care pomeneam mai sus vor fi asistate fie de un sistem micro-hibrid la 48V, fie de o baterie montată pe puntea spate (pentru versiunile plug-in hybrid).

Oficialul german nu a respins ideea unui A4 electric. Dacă într-adevăr va deveni realitate, acesta va fi dezvoltat pe arhitectura PPE, cea pe care Audi a creat-o împreună cu Porsche.

via Auto Express

Comentarii (14)

  • LUCCI LUCIANO
    I-auzi, Edikkkkk! Deja, ti-au stricat ziua....
    29 4
  • Seriff
    BRAVO AUDI!!!!
    20 5
  • Al Bundy
    O decizie bună, daca vor sa mai vanda mașini pe vremurile astea.
    Deja motoarele de ultimă generație au devenit foarte curate.
    11 1
  • Anonim
    Daca este ultimul model cu motoare termice mai vrdem. Ss nu se fasaie marea electrificare.
    12 3
  • inexorabil
    @Al Bundy, perfect adevărat ce susţii, dar ştii prea bine că veridicitatea incontestabilă a ultimei tale propoziţii se va izbi absolut neputincioasă de blindajul made in EMOL (adică perpetuu impenetrabil) al “minţii” e-deposedaţilor de irisuri. Ca să-l citez pe @Seriff, este ca şi cum i-ai vorbi unui câine mort.

    Oricum, se pare (ba este chiar sigur!) că acest club…sado-maso al urlătorilor surzi în clopote de pe AM va spori în legitimitate :D

    Râdem, glumim, dar, din “simplul” motiv că refuzăm sistematic să părăsim incinta…purei teorii, tare mă tem că inclusiv noi vom fi supuşi tirului de întrebări (care ne vor pune în teribilă încurcătură raţională, fără să fie nimeni prin preajmă care să ne ajute) la necruţătoarea JdA…
    8 4
  • inexorabil
    Şi ca să conştientizăm cum stăm de fapt: “sluga aceea care a ştiut voia stăpânului şi nu s-a pregătit, nici n-a făcut după voia lui, va fi bătută mult. Şi cea care n-a ştiut, dar a făcut lucruri vrednice de bătaie, va fi bătută puţin. Şi oricui i s-a dat mult (n.m. : ca înzestrări native, ca harisme), mult i se va cere, şi cui i s-a încredinţat mult (n.m. : clerului), mai mult i se va cere” (Luca 12:47,48).
    9 7
  • S-au prins si ei ca masinile electrice nu sunt decat niste accesorii pt hipsteri care nu se vand asa cum pretind unii ca se vand?
    14 2
  • Edikkk
    Audi care încă mai găseşte fraieri să le vândă maşinile termice uzate moral.

    Nimic nou sub soare.

    Vedem când apar Volvo electrice şi Alfa Romeo electrice, dacă Audi mai scot vreo termică. Clar că nu.
    3 27
  • Edikkk
    Motorina 6 lei, benzina 7 lei... cozi la benzinării...

    Succes măi Audi, proşti încă mai găseşti se pare, care în anul 202x să mai cumpere maşini noi scumpe şi termice

    Ha ha ha...
    3 30
  • Facturile la curent au crescut mult mai mult, electrizatule.
    19 1
  • NIGGAPLS
    Realizeaza si ei ca lumea nu o sa cumpere electrice decat fortata....la fel ca si vackinul oarecum....
    15 4
  • Seriff
    Edikk n-are 30 de lei sa bage gaz in jaful lui si isi da cu parerea despre Audi.
    7 1
  • Seriff
    @EDIkk: ''Motorina 6 lei, benzina 7 lei... cozi la benzinării...''
    La multe statii incarcarea te costa 1.7 lei/ kw, la un calcul simplu, la o baterie de 60kw dai 102 lei ca sa mergi 300 km, cam la fel ca la benzina, doar ca pana incarci aia 60 kw dormi un pic prin parcare la Kaufland, mai exact vreo 2-3 ore asa ca mai bine stai la coada la benzinarie 2 minute si nu te doare capul.
    Dar ce sa ii explici unui spalat pe creier.
    11 0
  • Eu zic sa mai pui mana pe o carte de fizica inainte de a face calcule care te depasesc. 1,7 lei este 1 kwh fiindca platesti energia consumata in timp ce 60 kw este puterea bateriei, asa ca tu aduni mere cu pere. Sau le inmultesti. Numai tu stii ce faci acolo
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru