Viitorul Audi A3 sedan va fi un "urmaş spiritual" al vechiului 80
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi continuă să îşi extindă gama de modele pentru a acoperi toate nevoile publicului din segmentul premium. Recent, oficialii din Ingolstadt, în frunte cu Rupert Stadler, au declarat că o variantă sedan a actualului Audi A3 a primit undă verde pentru producţie.
Noul derivat de caroserie va debuta cel mai probabil în 2013, odată cu lansarea pe piaţă a noii generaţii A3, aşteptată să ofere pe lângă varianta sedan şi opţiuni Sportback, hatchback, cabrio şi coupe. Modelul va lua naştere pentru a activa în primul rând pe două dintre cele mai importante pieţe ale lumii Statele Unite şi China, însă sedanul va exista şi în portofoliul celorlalte divizii mondiale Audi.
Noul A3 sedan se va poziţiona sub actualul A4, care a crescut cu 220 de mm de la lansarea sa iniţială, în 1994. Aşadar, mezinul cu patru uşi va încerca să se identifice ca fiind un "urmaş spiritual" al vechiul 80. Dimensiunile, aproximativ 4.5 metri lungime, îl vor face mai scurt decât Jetta.
Sub caroserie se va afla noua platformă modulară MQB, a celor de la Volkswagen, considerată mult mai ieftină şi mai uşor de produs decât actuala PQ35.
Arhitectura suspensiei va fi tipică, cu conexiune multi-link pe spate, în timp ce opţiunile de propulsie vor oferi clientului oportunitatea de a alege între tracţiune faţă şi tracţiune integrală.Sub capotă vor exista versiuni benzină cu capacităţi cuprinse între 1.4 litri şi 2.5 litri (în cazul versiunilor RS), dar şi dieseluri de 1.6 şi 2.0 litri. Surse neoficiale nu exclud nici varianta unui tren de propulsie hibrid, pus în funcţiune de o unitate electrică, conectate la pachetul de baterii litiu-ion, şi una convenţională, de 1.4 litri Turbo.
Noul A3 sedan promite să lupte cu noua ofensivă compactă de la BMW şi Mercedes, rivalii premium care vor aduce pe piaţă a doua generaţie Seria 1 şi versiunea de serie a conceptului F800 Style, dezvoltat pe platforma lui A-Klasse.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
Cam astea erau pe atunci...