Viitorul Alfa Romeo 169 va prelua platforma lui Chrysler 300C
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Alianta dintre grupul Fiat si americanii de la Chrysler va duce inevitabil la o folosire comuna a uzinelor si platformelor actuale sau viitoare. Italienii vor cauta sa profite primii de pe urma intelegerii cu gigantul din Detroit, Alfa Romeo urmand sa dezvolte noua generatie 169 pe platforma actualului Dodge Charger.
In aceste conditii, sedanul Alfa va imparti aceeasi platforma si cu Chrysler 300C, ampatamentul modelului urmand sa masoare cu putin peste 3 metri. Suspensia va fi complet regandita iar gama de motorizari va fi adaptata. Noua generatie 169 va fi produsa incepand cu 2011 la uzina Bramalea din Brampton, o localitate situata in apropiere de Ontario, Canada.
Momentan nu se cunosc alte detalii legate de viitorul Alfa Romeo 169, insa analistii de la IHS Global Insight se asteapta ca pretul de pornire sa se situeze in jurul valorii de 45.000 de euro.
Aceeasi analisti anticipeaza ca Fiat 500 va fi produs la uzina din Toluca, Mexic, comercializarea sa in Statele Unite urmand sa fie demarata in iulie 2011.
Pentru inceput, se asteapta ca micul 500 sa insumeze 25.000 de exemplare vandute anual in SUA.via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca va luat si fiabilitatea celor de la Mercedes si o vor introduce in grupul Fiat, s-au scos micii italieni :)
o sa aiba nevoie de muuuuult noroc
Ontario e o provincie a Canadei. Bramalea e o zona din Brampton unde intr-adevar e o fabrica a lui Chrysler.
Dar de aici si pana a scrie ca "uzina Bramalea din Brampton, o localitate situata in apropiere de Ontario, Canada." e cale lunga.
Atat de lunga ca ma umfla rasul de-a binelea. Anyways :)
In ceea ce priveste masina, Chrysler 300C are o tinuta frumoasa, care impune respect. Un design class. Ce nu-mi place la ea sunt geamurile laterale prea mici si faptul ca e grea in raport cu motorul. Daca pui pe el un HEMI, ei da, cu totul alta poveste. Ii da fum chiar si oh, iertati-ma, prostiei aleia de Pishan 350Z.
Am trait momente inaltatoare sa-l vad albit la fata pe basinosul din nissan cum venea spasit la semafor langa Chrysler dupa ce-si daduse duhul la verdele precedent.
Bravo. In zilele astea fix aia le mai trebuie. Oare de ce or fi picat Chrysler asa tare? Sunt obligati sa se se adapteze la motoare cu cilindreea mai mica si consum rezonabil.
HEMI e un porc gurmand cu vremea apusa.
E timpul motoarelor mici cu randament mare.