Viitorul actionar majoritar al Opel va fi ales saptamana viitoare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Guvernul german trebuie sa clarifice lupta dintre Fiat, Magna/GAZ si RHJ International. Cele trei companii doresc sa achizitioneze pachetul majoritar din actiunile Opel si vor primi un raspuns pana la jumatatea acestei saptamani. Contrar speculatiilor initiale, pachetul de actiuni pentru care se lupta cele trei companii include atat marcile Opel si Vauxhall, cat si marca Saab. Dupa ce guvernul german va clarifica toate conditiile in care va avea loc aceasta preluare, GM Europe si guvernul american va alege cumparatorul acestui pachet de actiuni.
Fiecare potential investitor are un plan diferit pentru compania Opel. Grupul Fiat doreste sa lege operatiunile Chrysler din America Latina cu GM Europe, cu scopul de a crea cel de-al doilea grup auto de anvergura din lume, dupa Volkswagen. Preluarea companiei Opel de catre Grupul Fiat va duce la concedierea treptata a 10.000 de persoane din Europa.
Producatorul canadian de piese auto Magna va licita impreuna cu rusii de la GAZ si banca ruseasca Sberbank in speranta ca vor obtine cateva uzine suplimentare in care isi vor fabrica produsele. Rusii ar putea produce modele Ford, Peugeot si Citroen in fabricile Opel in cazul in care vor prelua compania germana.
Cel de-al treilea potential investitor, RHJ International, este o companie belgiana sustinuta de grupul american Ripplewood, ce detine cateva companii producatoare de piese auto. Belgienii de la RHJ International nu si-au anuntat intentiile privind compania Opel, motiv pentru care guvernul german a prelungit negocierile.Via | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
-
Constructorul american de automobile schimbă șeful calității. În 2024, Ford a operat 62 de rechemări în service, iar costurile de garanție au crescut cu 800 de milioane de dolari. (20.12)
-
Potrivit celor mai recente informații, Rusia vrea să investească circa 900 de milioane de dolari în dezvoltarea unei platforme auto care să fie utilizată inclusiv la modele cu zero emisii. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Ar fi pacat sa construiasca alti producatori in uzinele Opel, iar modelele Opel sa intarzie cu livrarea !
Lipsa de cultura mai baiatule, cam lipseste oamenilor ca voi.
Amice, daca stii sa citesti... ia si citeste. Nu cred ca esti atat de inteligent incat sa intelegi ceea ce citesti dar... nici nu ma asteptam. Iar referitor la lipsa mea de cultura... nu pot decat sa-ti doresc sa stii macar cate stiu eu. Important este sa intelegi si sa folosestii ceea ce stii... Asa ca, te rog, ascunde-te in vagauna de unde ai iesit si nu-mi spune ca cersesti bani da?
2.Scrie undeva ca inceteaza sa produca Opel ??????
3.Ai auzit de Foxcon de exemplu ca sa intelegi stilul de lucru similar al Magna.
Documenteaza-te inante sa vorbesti aiurea.
"Producatorul canadian de piese auto Magna va licita impreuna cu rusii de la GAZ si banca ruseasca Sberbank in speranta ca vor obtine cateva uzine suplimentare in care isi vor fabrica produsele. Rusii ar putea produce modele Ford, Peugeot si Citroen in fabricile Opel in cazul in care vor prelua compania germana"
Adica nu or sa inchida o parte din fabricile Opel cum vrea sa faca Fiat ci or sa poroduca alte brand-uri in ele, adica pastreaza forta de munca.
Deci ori ce se intampla... tot aia iese. Ori inchid o fabrica ori concedieaza muncitori nu crezi ca este exact la fel?
Nu comparam Foxconn cu aici. Foxconn asambleaza cateva modele de la alti producatori, dar nu are vanzare mare de una singura. Nici macar nu sunt in top 10 la vanzari. Si asta luand marci serioase ca Asus, Gigabyte, MSI. Foxconn vinde cat vindea ABIT care s-a si inchis. Frate...
Ma rog sa nu ne mai certam. Opel se aproprie de faliment vazand cu ochii. Mai au bani pana in Iunie asa ca... discutam degeaba!
Foxcon produce de foarte multi ani de zile produsele Asus, Gigabyte, MSI, fostul ABIT, etc.
FOXCON e de curand un vazator de retail si slabut oricum dar el in realitate este un monstru asamblator de placi de baza placi video etc.
Adica de f multi ani brand-uri ca ASUS, MSi etc.... gandesc o platforma si FOXCON este gigantul cu tehnologia necesara producerii si asta cam pentru 80% din brand-uri.
Deci Magma este cam al fel, este un asamblator de componente si chiar bun.
""In cazul in care vor prelua compania Opel, canadienii de la Magna prevad si ei concedieri la un nivel similar cu cel al italienilor"
Asta este stire de ultima ora parsivule :))) de cand a venit Fiat cu o NOUA oferta. Initial voiau sa inchida minim 4 fabrici si disponibilizari mai mari.
:))))
Placute polemicile cu tine.
Raman la parerea mea ca ar fi in avantaj Opel daca ar fi achizitionat de Magma, de Fiat chiar mi-e frica, din bestialele masini Fiat, Alfa Romeo si Lancia din trecut au ajuns cam varza si eu mai stiu o politica de lucru de-al lor care crede-ma e putin spus deranjanta, sunt cam jepcari acum , nu vad cum sa ridice Opel, mai curand sa-l strice si nu ma omor eu dupa Opel dar nici multe reprosuri nu am.