Esential
100 | de cai putere ar urma să ofere motorul electric. |
550 | de cai va livra motorul pe benzină cu 12 cilindri. |
100 | de cai putere ar urma să ofere motorul electric. |
550 | de cai va livra motorul pe benzină cu 12 cilindri. |
Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, declara într-un interviu, acordat în cursul acestui an, că tehnologia hibridă dezvoltată în laboratoarele constructorului italian va fi gata pentru producţia de serie abia în 2014.
Ultimele informaţii contrazic însă spusele oficialului Ferrari, prima întâlnire a publicului cu trenul de propulsie hibrid urmând să aibă loc în primăvara anului viitor. Atunci, Caluţul Cabrat va prezenta la Salonul de la Geneva noua generaţie a modelului Scaglietti şi odată cu aceasta şi sistemul de propulsie alternativă.
Zvonurile, puse în circulaţie de revista germană Auobild, anunţă un Scaglietti ca fiind pionierul tehnologiei hibride de serie, brevetate de Ferrari, fiind capabil să folosească resursele unui ansamblu compus dintr-un motor V12 şi unul electric. Potrivit publicaţiei auto, pe axa anterioară va sta un motor cu 12 cilindri şi 550 de cai, în timp puntea spate va găzdui o unitate electrică, destinată a oferi 100 de cai putere.
Bagajul de resurse va ajuta modelul italian să se laude cu performanţe mult mai bune, oferind în acelaşi timp şi o economie de carburant de aproximativ 35%, similară celei anticipate de conceptul 599 Hy-Kers, la Geneva.
Urmaşul modelului cu patru locuri, creat la Maranello, este aşteptat pe piaţa internaţională la mijlocul lui 2011, preţul său urmând să fie estimat la aproximativ 300.000 de euro.
Motorizarea hibridă nu va fi însă singura versiune.via | autoblog
Comentarii (0)