Viitor model VW: sub 8 mii de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ofensiva marilor producatori auto pe segmentul de piata al modelelor low-cost continua. Trendul deschis de Renault si Dacia cu modelul Logan a determinat o noua strategie pentru multi constructori prestigiosi la nivel mondial.
Astfel, Volkswagen, primul producator auto din Europa, a anunta deja prin boss-ul Martin Winterkorn ca va lansa un model mai ieftin de 8000 de euro in urmatoarea perioada.
Germanii nu au dat detalii cu privire la data exacta a lansarii unui model low-cost, dar au lasat sa se inteleaga ca va fi inainte de 2010. Se pare ca lucrurile s-au miscat mai repede in ograda celor de VW, pentru ca la Salonul Auto de la Frankfurt vor prezenta un concept low-cost din care va fi dezvoltat modelul mult-asteptat.
Andreas Meurer, purtatorul de cuvant al companiei, a anuntat ca viitorul model va fi lansat inainte de anul 2009. Noua platforma pe care VW o va prezenta la Frankfurt va fi folosita si de Skoda sau Seat, dar modelul VW se va diferentia prin dotarile superioare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Jaguar a publicat primul teaser oficial cu viitorul său concept electric care va da startul noii epoci electrice pentru marca britanică. Prezentarea noului concept va avea loc în 2 decembrie. (22.11)
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
-
Kia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Da doamne ca VW sa nu faca sasiuri proaste precum Loganul, si nici motoare de 600cmc...si atunci totul va fi bine. As putea fi chiar eu interesat. Polo 1,2 e depilda cam scumpa doar ca masina de oras. Un Matiz sau Aygo sunt mult mai bune..in oras.
si a facut logan . . . . deci low cost = low quality
asa ca . . . . o sa apara ceva de genu Dacia Logan by VW (in loc de renault).
A, daca ziceau ieftinim Golf V cu 5 mii at era ceva :)
Numai asa vor scadea pretul cei de la Renault. Din cate imi aduc aminte masina Logan fusese promisa de Francezi la 5000 euro... Ei ne-au mintit si noi cumparam, cumparam...
Masina cred ca au sa o faca in Congo iar piesele sa fie mai de calitate le importa din GHana sau Eritrea
Voi ati avut careva si Renault si Vw? Sunt incomparabile!
Nemtii daca vor face o masina ieftina vor face tot un RAHAT, pentru ca nu exista ieftin si bun.
Uita-ti-va la orice masina ieftina, zice-ti una care are un raport calitate/cantitate/pret beton.
P.S. Am intrebat pe un neamt de la Siemens de ce nu cumpara alta marca decat cea germana, si sti ce mi-a spus? Ca, desi se paote intampla sa fie mai proasta sau mai scumpa, el tot germana cumapra pt. ca el lucreaza pt. industria germana. Un rasp. inteligent
Iar un passat este o investitie buna, te chinui ceva pana stragi bani, dar macar cand iti cumperi...iei ceva de calitate.
Intr-o economie mondializata in care totul se misca extrem de repede,viitor vor avea masinile ieftine si de un nivel tehnic acceptabil.
Nimeni nu isi mai cumpara masina sa o tina 30 de ani.
Daca vinzi astazi o masina de 10 ani pe care ai tinut-o in garaj,nu mai iei pe ea aproape nimic.
De aceea Loganul a fost o idee revolutionara.
Adevarul este ca francezii stiu sa descopere noi solutii ptr. ca sa penetreze piata.
Si mie imi place Golful dar ...e scump.
Eu merg cu masina 6000 de km pe an, deci nu se merita ptr. mine sa investesc prea mult intr-o masina .
Peste cativa ani apare altceva ,si eu raman cu vechitura, ca de, am rate de platit.
Masina incepe sa devina ceva gen telefonul mobil,dar la o alta scara.
Asadar se merita sa iti cumperi ceva ieftin,care sa te ajute sa iti faci treaba.
Cine are bani si doreste sa se dea in spectacol poate sa isi cumpere ce doreste.
Mie imi pare rau ca francezii de la Renault nu s-au tinut de cuvant sa fabrice masina de 5000 de euro.Ar fi fost al naibii de bun un Logan la 5000 de euro.
Vin si eu cu urmatoarele idei...asta ca tot lucrez in domeniul vanzarilor:
1. In economie este o regula: LUCRUL IEFTIN SI PENTRU TOATA LUMEA ESTE LUCRU PROST
2. Inca o regula: ITI ASIGUR O ANUMITA CALITATE - LA UN ANUMIT PRETZ
3. Loganul nu are cum sa fie o masina de masina. Este o masina ieftina, cu care sa-ti faci treaba. Atata tot si nimic mai mult. Fara pretentii.
4. Trebuie sa tineti cont ca frantujii au lansat modelul asta ieftin...dar banutii tot trebuie sa si-i scoata pe piese scumpioare la logan. Mai vedem peste cativa ani care sunt preturile si care va fi calitatea pieselor daca intervin SRL-urile ca la batrana dacie 1310
5. Nu va obliga nimeni sa luati logan. Daca aveti banutzi, luati-va ce va pofteste sufletelul.
6. Referitor la dilema asta cu MASINA IEFTINA DAR NOUA versus MASINA SCUMPA DAR SECOND HAND.....pai trebuie sa faceti un calcul simplu....adica....
- cati bani am de pus la bataie pt o masina
- pentru ce o iau, la ce o folosesc mai exact
- cat vreau sa o tin
- costuri de intretinere, cati bani trebuie sa bag in ea cat o folosesc
- valoare de revanzare
Toate bune!
P.S. Ceea ce am spus nu se refera strict la Logan, ci in general. Pt "jmekerii" care se cred afaceristi si le palce sa inztepe, crezand ca au inselat statul..dar de fapt isi fura singur caciula..specific romanilor...Bafta fratilor, sunteti pierduti
Dacia mai nou se cheama Renault care e o firma FRANCEZA. Ca din daciile pe care le cumparati 10% se duc la amaratii de muncitori de acolo nu prea conteaza. Grosul banilor se duc in franta, si dacia nu plateste nici macar impozitele normale la stat (parca sunt pasuiti 10 ani prin contractul de privatizare). Asa ca lasa teoriile populiste si cumparati dacii daca sunteti prosti.
Stiu ca e veche.. dar daca nu am bani de alta, stau cu asta :)