Constructorul german a încheiat un parteneriat cu H2 Green Steel, un producător de tablă de oțel ecologică, sau, pe scurt, oțel „verde”. Acest material nou va fi prezent la mai multe modele Porsche începând din 2026. Astfel, datorită utilizării noului tip de oțel, emisiile de CO2 rezultate din procesul de fabricație vor fi reduse cu până la 95% față de nivelul actual.
Noul tip de oțel este prelucrat cu ajutorul energiei electrice și a hidrogenului, în locul cărbunelui cocsificabil. Porsche menționează că, din cauza unor limitări, va primi doar 35.000 de tone de oțel „verde”. Prin comparație, în 2022, Porsche s-a folosit de 220.000 de tone de oțel pentru mașinile sale.
„Porsche se străduiește să atingă un bilanț neutru din punct de vedere al carbonului de-a lungul lanțului valoric pentru mașinile sale până în 2030”, spune Barbara Frenkel, șeful de achiziții Porsche. „Oțelul cu CO2 redus joacă un rol cheie în strategia noastră de sustenabilitate.”
via Porsche
Au umplut marea Baltica de eoliene ca n-au ce face cu energia si acum vor sa faca un cablu subteran pana in Bavaria, dar nu sunt taranii de acord, ca cica ii afecteaza radiatiile electromagnetice. Solutia e ca vor face turnatorii in nord sa mai industrializeze si landurile din fosta RDG.
gasesc ei soluti, n'ai grija. Apropos, sudul Germaniei e plin de panouri solare, orice cotet sau bobordei are suprafate mai mari de panouri decat acoperisul in sine