Viitoarele modele Lamborghini vor avea platformă Porsche
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit englezilor de la AutoExpress, viitoarele modele Lamborghini vor prelua platforme de la Porsche. Mişcarea este posibilă deoarece ambele mărci fac parte din concernul Volkswagen, iar liderii VAG doresc să reducă costurile prin împărţirea platformelor. Porsche împarte deja anumite componente cu alte mărci din concern, dar nu există în prezent o colaborare extrem de strânsă la nivel de platformă. Acest lucru se va schimba, deoarece următoarele generaţii de Cayenne şi Panamera vor fi baza de plecare pentru modelul Estoque şi pentru succesorul lui LM002, care s-ar putea numi LM00X.
În urma împărţirii platformei cu cei de la Lamborghini, Porsche ar obţine economii de scară şi ar putea să-şi reducă costurile de dezvoltare. Primul SUV modern de la Lamborghini ar putea fi bazat pe viitorul Cayenne, dar nu există încă informaţii despre propulsorul respectivului model. Cei de la Lamborghini au deja un sistem de tracţiune integrală preluat din concernul Volkswagen, alături de sistemul de injecţie FSI preluat de la Audi şi motorizarea V10 de 5.2 litri pe care o împart cu R8 V10.
Decizia de a construi un SUV Lamborghini ar duce marca din Sant’Agata Bologneze la un nivel de vânzări superior celui atins de rivalii de la Ferrari, fără costuri exagerate. În plus, marca din Maranello a anunţat recent că nu are nicio intenţie de a produce un SUV, ceea ce le-ar conferi celor de la Lamborghini un avantaj în acest segment.
Versiunea de serie a lui Estoque va deveni şi ea o realitate, dacă Lamborghini va obţine platforma viitorului Panamera, care va fi comună cu o nouă familie de Bentley-uri. Singurele modele Lamborghini care nu vor primi platforma respectivă vor fi supercar-urile cu motoare V12, care vor fi realizate in-house.Via | AutoExpress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Incet , incet...ramane doar legenda din Lambo ... trist. Foarte trist. Peste cativa ani vor renunta si la V12 ala dezboltat in-house , ca e prea scump...
Ar fi pacat sa atenteze la filozofia Lambo!
Dar viata ne-a aratat ca multe se pot schimba!
Personal detest atunci cand un producator calca peste orice pt. a ajunge nr.1!Si odata ajuns acolo calitatea,personalitatea si frumusetea produselor sale incepe sa scada!
Dar ce stim noi?
by VAG
imi pare rau pt. majoritatea constructorilor consacrati......chinezaria este la putere......
felicitari unor constructori k Kia si Hyundai care in viitor i vor invata pe multi cum sa faca masini......
E34&W124 best cars in the world(even today)
@GTR - care concurenta Lamborghini din interiorul grupului? Sper ca nu te referi la Porsche.
Pana la urma asta e realitatea, toti cautam sa ne reducem costurile si sa marim profitul, de la buticurile de trotuar, pana la marile corporatii. Pacat e atunci cand asta afecteaza (moral) o marca, nu ca din "combinatia" cu Porsche ar iesi ceva rau, dimpotriva tehnic vorbind modelele Lambo vor avea numai de castigat. Dar puristii...vor Lambo 100%, si la preturile cu care vin aceste modele, au tot dreptul sa aiba pretentii...
Lambo nu rivalizeaza cu nimeni din grup, nici macar Galardo LP560 cu R8V10, sunt filozofii diferite, chiar daca folosesc multa tehnica comuna.
Normal ca un schimb de tehnologie e benefica ambelor parti,dar asa cu Audi au dezvoltat o platforma proprie pt.genialul R8,cred ca si Lambo ar trebui sa fie independent,inginerii aia cred ca sunt capabili sa dezvolte platforme competitive.
Normal ca o marca ca Lambo presupune costuri mari,dar te astepti la asta atunci cand o cumperi!
Pt. un suv ar fi ok,caci Cayene e super,dar altele ........
Nici Porche nu mai este ce trebuie si e cam din ce in ce o ametecatura de VW si Audi. Acum a disparut si Lambo.
@serd - nu vad ce Lamborghini ar putea profita de platforma Panamera, insa nu vad nicio problema. La fel cum nu vad o problema nici cu platforma lui 918. Traiti intr-o lume fantastica, daca va imaginati ca Lamborghini a avut un trecut glorios si impecabil, "patat" doar de achizitia VAG. (Dupa primii 10 ani de existenta, compania a dat de greu, declarand si faliment, pana ce a fost cumparat de Chrisler in '87. In '94 vandut actionarilor Indonezieni. Abia dupa ce a fost achizitionat de VW prin Audi, a ajuns Lamborghini la o perioada de profit si stabilitate.) Pana acuma, tot ce au facut cei de la VAG a fost foarte bun pentru firma si nu vad motive sa ne indoim nici acum de managementul lor.