Motoarele termice nu vor dispărea prea curând din oferta celor de la Porsche, din fericire. Marca de la Zuffenhausen este dispusă să ofere modele cu motoare pe benzină atâta timp cât va exista cerere pentru acestea, dar și pentru că vânzările de mașini electrice sunt sub așteptări.
Un oficial al constructorului german a dezvăluit că mai multe modele concepute inițial a fi exclusiv electrice ar putea să primească și motorizări termice în viitor. Informația a fost făcută public de către Lutz Meschke, directorul financiar Porsche, în cadrul ultimei conferințe de prezentare a raportului financiar.
„Analizăm posibilitatea ca modele planificate inițial ca pur electrice să aibă în viitor versiuni hibride sau termice”, a declarat Meschke. „Suntem în mijlocul procesului de a lua o astfel de decizie. Este cert că vom utiliza motoare termice pentru mai mult timp.”
Inițial, Porsche și-a propus ca vânzările de mașini electrice să reprezinte 80% din vânzări până în 2030. Acest obiectiv nu mai este acum valabil după ce constructorul german și-a schimbat planurile pe fondul cererii sub așteptări pentru modelele electrice.
Anul viitor, Porsche urmează să lanseze o nouă generație electrică pentru 718 Cayman și Boxster. Este posibil ca noul model să primească și motorizări termice.
via Motor1
Asta e un fel de viata bate filmul.
Chiar consider ca am dobandit anvergura necesara pentru a prelua rolul de formator al deciziilor in automotive.
Este foarte probabil ca recomandarea mea din trecutul recent, cu acel extrem de cochet bicilindru oferit Spring-ului, 0.7 dCi TwinLife, a generat ecourile scontate pana si la Zuffenhausen.
Porsche se impune a primi felicitari pentru lipsa de opacitate in luarea deciziilor obiective, mature, dar si cat se poate de pertinente!
Porsche sa vândă Taycan și Macan electric, pentru scăderea noxelor, ca doar despre asta e vorba, cum, nu prea mai vinde Taycan, iar Macan este doar electric ? Ghinion, cum ar spune un neamț .
Cred ca ai înțeles greșit. Unele modele termice existente urmau sa fie înlocuit cu modele exclusiv electrice. Cum platforma permite, vor fi și variante termice. Și Stellantis are la fel: platforma STLA Medium e conceputa prioritar pentru electrice (adică are loc pentru baterii mari), dar permite și motoare termice. Spre deosebire de platforma vechiului 3008, EMP2, care a fost concepută pentru termice dar se putea adapta și la electrice, însă cu baterie nice, 50kw, între axe.
Mai ales la noile generaţii de milionari care nu au avut telefon fix niciodată, ei se uită doar la cele 100% electrice.
Şi oferta în SUA şi China este considerabilă.
Se potriveste de minune mai ales pentru un brand pentru care motorul clasic e "core-ul" succesului.