Viitoarele Mercedes A-Klasse si B-Klasse ar putea fi bazate pe o platforma Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit germanilor de la Auto Motor&Sport, Mercedes-Benz ar putea folosi platforma Toyota MC pentru a crea noile A-Klasse si B-Klasse. Platforma MC de la Toyota este folosita pe modelele Lexus RX, Lexus ES, Toyota RAV4, Toyota Camry si Toyota Highlander. Aceasta decizie poate fi justificata de faptul ca Mercedes vrea sa mareasca dimensiunile modelelor A-Klasse si B-Klasse, iar colaborarea dintre cei doi producatori va putea fi realizata cu usurinta, gratie fabricilor Toyota din Europa.
Desi vor folosi platforme Toyota, viitoarele A-Klasse si B-Klasse vor avea motoare Mercedes-Benz, pentru a nu pierde din personalitatea producatorului german. Ulterior, germanii vor introduce si un crossover in gamele A-Klasse si B-Klasse, alaturi de o serie de modele de nisa. Mercedes ar putea fi cel de-al treilea producator care foloseste o platforma Toyota, dupa americanii de la GM si englezii de la Aston Martin.
Via | AutoMotor&Sport
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Platforma aia e mult prea mare ptr A sau chiar B. Este adevarat ca si asa, ambele "classe" germane sunt mult mai mari decat ceea ce se intelege deobicei prin A si B in Europa. Ela eu unele caracteristici care le fac foarte distinctive iar "noua" platforma este deja banala si depasita tehnic.
Platforma aia e mult prea mare ptr A sau chiar B. Este adevarat ca si asa, ambele "classe" germane sunt mult mai mari decat ceea ce se intelege deobicei prin A si B in Europa. Ela eu unele caracteristici care le fac foarte distinctive iar "noua" platforma este deja banala si depasita tehnic.
Platforma aia e mult prea mare ptr A sau chiar B. Este adevarat ca si asa, ambele "classe" germane sunt mult mai mari decat ceea ce se intelege deobicei prin A si B in Europa. Ela eu unele caracteristici care le fac foarte distinctive iar "noua" platforma este deja banala si depasita tehnic.