Viitoarea generație Volkswagen Amarok nu va avea versiuni hibride sau electrice: lansarea este programată pentru 2022

de Daniel Popescu
Vineri, 13.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunțat că noua generație a pick-up-ului Amarok nu va avea versiuni hibride sau electrice atunci când va apărea pe piață în 2022.

Volkswagen a lansat o ofensivă puternică în segmentul mașinilor electrice, iar numeroase modele din gamă sunt sau vor fi disponibile cu versiuni hibride sau electrice.

Totuși, gama va include și excepții de la această regulă, iar printre ele figurează și viitoarea generație Amarok. Oficialii constructorului german au anunțat că nu intenționează să introducă versiuni hibride sau electrice pe viitorul pick-up.

"În acest moment nu avem planuri să electrificăm acest tip de model precum Amarok", a explicat Ralf Branstatter, COO-ul Volkswagen, în cadrul unui interviu acordat publicației australiene CarSales la Salonul Auto de la Frankfurt.

La începutul acestui an, Volkswagen a anunțat o colaborare cu Ford în zona utilitarelor, iar una dintre decizii a fost ca Amarok și Ford Ranger să utilizeze o platformă comună începând din 2022. Cu alte cuvinte, viitoarele generații Amarok și Ranger vor fi lansate în 2022.

Pentru moment nu este clar dacă noii parteneri de la Ford vor adopta o strategie similară și nu vor introduce versiuni hibride sau electrice pentru Ranger.

Decizia anunțată de Volkswagen este ușor surprinzătoare în contextul în care în ultima perioadă au fost numeroase anunțuri cu privire la lansarea unor pick-uri electrice. Pe listă s-au înscris deja un model Tesla care ar putea fi prezentat în acest an, un model Fisker care va fi prezentat în 2020, dar și un model al start-up-ului american Rivian, care ar urma să fie lansat pe piață în 2021.

Via CarSales, Motor1

Comentarii (2)

  • Mă-ntreb: oare Audi are un C.OOOO ?! :-)
    Lăsând însă deoparte umorul negru (și limba lemnoasă a tuturor boșilor din industria auto), e clară tendința de *consolidare* constatată și pe PwC (v. știrea cu max. 20 mărci mari rămase până-n 2030 parcă.)

    Și mai clar, pare stimulată de f. sus (ori de f. jos, că îngeroii căzuți în freză p-acolo își duc veacul) tendința de globalizare supra-națională, care include și-o omogenizare la fel de dubioasă pe felia auto.

    În segm. pick-up s-a început demult mangleala asta (Nissan-Merc, Mitsu-Fiat etc.) și nu surprinde pe nimeni că, după acordul pt e-FordWagen-uri, urmează un Rangerok TDI (?)
    ...Dar poate nu-i așa rău până la urmă, VW Amarok nefiind chiar celebru pentru fiabilitate.
    10 1
  • inexorabil
    Se întâmplă deseori ca unele lucruri să mă prefac că nu le observ (într-atât de mult le disprețuiesc), dar faza cu Rangerok n-o pot ignora, oricât m-aș auto-obliga s-o "sar". De fapt, eu am tot proslăvit Fordul în ultima vreme, "uitând" că Ovalul Albastru și-a vândut sufletul în cârdășia cu VAG...

    Mister K, poate că dvs. vedeți și o parte bună în această "colaborare" și este dreptul dvs. să credeți asta. Eu însă consider că n-ai ce să mănânci dintr-un fruct alterat...Da, știu: "extremismul" meu irită...Dar prefer să mor decât să mă lepăd de ceea ce mă definește.

    Cert este că am acceptat și eu destule compromisuri în sectorul auto, deci nu sunt chiar atât de inflexibil. De pildă, chiar la "nemțoaica" mea dețin motor de Fiat și transmisie japoneză, deci sunt și eu "oleacă" globalist :) Perversitatea ideologică este următoarea: dacă un "talmeș-balmeș" tehnic funcționează chiar ireproșabil, atunci ce rost ar avea să-l contești? Păi nu?
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru