Viitoarea generaţie Renault Clio va prelua din designul conceptului Dezir
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Paris a adus, pe lângă valul de premiere mondiale, şi o serie de informaţii importante despre viitoarele modele ale celor mai importanţi contructori auto.
Prezent la standul Renault, pentru a dezveli conceptele Dezir şi Zoe, Laurens van den Acker, omul care promite să revoluţioneze designul francezilor, a vorbit pe scurt despre direcţia în care se îndreaptă marca din Hexagon.
Într-un interviu acordat Automarket, şeful departamentului de design Renault a declarat că noul concept Zoe, dezvăluit în premieră mondială la Paris, va da naştere în următorii ani unui model electric de sine stătător, care nu se va confunda cu noua generaţie a best-seller-ului Clio. "Zoe şi Clio vor putea convieţui în gama Renault ca două modele individuale, fără a exista pericolul unei canibalizări."
Versiunea de serie a modelului Zoe va prelua 90% din aspectul conceptului expus la Geneva şi va încerca să ofere o abordare diferită de cea a fratelui Clio.
Cu toate acestea, "partea frontală a noului Zoe Preview va fi una suficient de puternic conturată pentru a putea crea o conexiune şi cu Clio, ceea ce înseamnă că ne putem aştepta la similarităţi", a declarat van den Acker.Referindu-se la acelaşi viitor Clio, designerul francez a declarat că modelul este de o importanţă capitală pentru Renault. "Echipa care a lucrat la dezvoltarea conceptului Dezir se ocupă în prezent şi de noul Clio. Puse unul lângă celălalt în studiou, cele două creaţii trădează similarităţi importante. Clio nu va avea o alură la fel de sportivă şi exotică precum cea a lui Dezir, dar look-ul său va prelua o serie de elemente cheie".
Referindu-se la viitorul Renault în segmentul maşinilor sportive, Laurens van den Acker a declarat că momentan există alte priorităţi în gama constructorului francez, printre care noul Clio.
"Noi, designerii ne dorim să facem maşini exotice care să ajungă în serie.Cred că Renault îşi poate permite să dezvolte şi să producă un model sportiv, mai ales că un astfel de produs creează o imagine bună brandului şi activează ca un exponat iconic.
Nu este însă o prioritate, pentru că Dezir s-a vrut a fi doar un deschizător de drumuri, în primul rând pentru viitorul Clio", a încheiat van den Acker.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (1)