Viitoarea generatie Mini va avea motoare cu trei cilindri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In conditiile in care majoritatea constructorilor auto mizeaza pe reducerea capacitatii motoarelor pentru a reduce consumul de combustibil si emisiile de CO2, MINI nu se putea abate de la regula. Britanicii se vor adapta la aceasta tendinta odata cu lansarea celei de a treia generatie a modelului Mini.
Subsidiarul BMW isi propune sa introduca sub capota modelelor sale motoare cu trei cilindri, chiar si in cazul versiunilor superioare Cooper si Cooper S. Inginerii anglo-germani au reusit sa dezvolte o unitate performanta, care mizeaza pe injectia directa si pe tehnica de supraalimentare, pentru a compensa capacitatea cilindrica mica.
Actualele unitati cu patru cilindri ar urma sa fie inlocuite de noua generatie de motoare, cu doar trei cilindri si capacitati de 1.3 si 1.5 litri. Chiar si asa, valoarea puterii pentru fiecare versiune in parte se va pastra. Un Cooper cu trei cilindri va avea tot 120 de cai iar un Cooper S, aproximativ 180 de cai putere. In aceste conditii, viitorul Mini Cooper ar putea atinge un consum mediu de numai 4.7 litri/100 de kilometri.
Performantele masinii se vor imbunatati probabil, gratie procesului de slabire la care va fi supus modelul britanicilor.
via | motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
Ce ati vrut sa scrieti la partea asta"..... noua generatie cu doar trei cilindri si capacitati de 1.3 si 1.5 litri/100 de km." sau sunteti obositi?!
Si unde ai vazut tu "1.3 si 1.5 litri/100 de km" probabil tu esti obosit!
apropo un V8 de aceasi capacitate cu un V12 va avea un cuplu mai mare. americani stiu asta.
Sa inebunesc in ultimu' post daca am inteles ce ai vrut sa zici
Vai de Peugeot .
Credeti chiar ca au ajuns niste rasuri sa-i invete pe BMW a face motoare.
Cand BMW facea motoare de AVIOANE prin 1920 PSA dezvoltau cauciucul.
Problema e ca e mai greu de echilibrat decat alta configuratii si subiectul NVH (noise-vibrations-harshness) e tot mai presant in ziua de azi iar configuratia asta complica lucrurile.
Oricum, am incredere in inginerii MINI ca vor face treaba buna...
LA MAI MARE.