Viitoarea generaţie Mercedes S-Klasse va avea o cutie automată cu 9 trepte
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW şi Audi au făcut mutarea lor în segmentul berlinelor de lux. Acum este rândul celor de la Mercedes să vină cu o replică pe măsură pentru A8 şi Seria 7. S-Klasse se pregăteşte pentru a lovi puternic în concurenţă şi anunţă încă de pe acum că va fi cea mai sigură maşină de serie din lume, o titulatură pretenţioasă, care anticipează însă abundenţa sistemelor de păstrare a controlului.
Noua generaţie a limuzinei best-seller va adopta şi o platformă nouă, din aluminiu, capabilă să reducă masa totală cu până la 100 de kilograme.
Pe lângă toate aceste inovaţii tehnologice, pe S-Klasse îşi va mai face loc una. Este vorba despre o transmisie cu 9 trepte, ce urmează a fi botezată 9G-Tronic. Cutia automată a fost dezvoltată pentru a oferi o eficienţă maximă, indiferent de propulsorul pe care îl asistă.
Poziţionată longitudinal, transmisia va fi compatibilă şi cu sistemul de tracţiune integrală 4Matic, dar şi cu unitatea electrică de pe motorizările hibride oferite în prezent de constructorul din Stuttgart.
În aceste situaţii, unitatea electrică va fi montată între motorul termic, fie el diesel sau benzină, şi transmisie.În cazul lui S-Klasse, unitatea electrică ar putea dezvolta 82 de cai putere, ajutaţi de cuplul şi puterea unui propulsor diesel eficient. Configuraţia le-ar putea aduce germanilor o nouă performanţă uimitoare pentru segment: un consum combinat de numai 2 litri/100 de kilometri.
via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Acei 2 litri la suta de kilometri releva nivelul tehnologic al companiei. Nu au facut-o doar pentru ca acel client care cheltuie 90.000 euro pe masina sa faca economie la combustibil. Iar proprietarul de S Klasse nu ar trebui sa fie si probabil nici nu e rupt in fund ca si toti posesorii de S Klasse SH de la noi.
De asemenea, dacai ai vreodata norocul sa pui mana pe un AMG, o sa realizezi ca si ultima generatie de cutie de viteze, in 7 trepte, e la fel de intuitiva ca si cea veche, in 5. Desi unii se plang de faptul ca schimba foarte des, setarile pe un AMG sunt superbe. Sunt multe de spus, fara sa mai pomenesc de acceleratia adaptabila de la autostrada la traficul de oras, toate gestionate de fapt tot de cutia de viteze.
Sunt curios cum vor scoate camasa cu 9 trepte :) Deocamdata pare doar o competitie stupida generata de departamentele de marketing. A scos Mercedes 7 viteze, hopa, si legs-uze cu 8. Acum, lucreaza la 9 viteze. Sunt curios cat timp o sa treaca pana vine bobul de orez cu 10, 11, 12, etc. In cazul de fata deocamdata fiind insa vorba de Mercedes, sunt sigur ca or sa ia in considerare problema schimbarii foarte dese a vitezelor, si or sa gaseasca o solutie onorabila. Combinat cu faptul ca pot dezactiva un numar optim de cilindri, si un disel hibrid, nu e de mirare ca ating consumul asta incredibil pe o masina de talia lui S Class. Tot ce pot sa spun e ca am incredere in ei si sper din toata inima ca ceea ce vedem astazi pe S Class sa fie accesibil cat mai curand pe E, C, etc. Iar dupa 10 ani, cand le expira patentele, argatii si seceratorii din asia pot sa dea buzna pe gratis la tehnologiile de azi. Bineinteles, daca nu le iau cu japca intre timp.
PS. Dan, ai perfecta dreptate. Un S Class sare bine de 100 000 de euro, iar un AMG se apropie de 200 000. :) Deci aici mesajul e altul decat economia de benzina.
Ma refeream de fapt la cutia automata.
Stiu cateva AMGuri care depasesc lejer 200000Euro, in versiunea "cheala".
Preturile le-am calculat grosso-modo fata de moneda locala din Zarnesti si am facut estimarea cu o marja mare de siguranta :), just to be on the safe side ... (Bai, tare greu imi vine cateodata sa traduc in romana pura dialectul asta de Zarnesti.)