Mercedes-Benz va înlocui actuala generaţie a modelului E-Klasse anul viitor, iar primele detalii despre noul model încep să apară. Acesta va purta codul W213 şi este cert că va un un automobil mai uşor faţă de actualul model. Jurnalişti britanici de la CAR Magazine spun că viitoarea generaţie E-Klasse va fi cu 70 până la 150 kilograme mai uşoară prin folosirea extensivă a aluminiului. De asemenea, se pare că noul E-Klasse va folosi un nou motor turbodiesel cu şase cilindri în linie. Aces propulsor va avea capacitatea cilindrică de 2.9 litri şi va furniza 313 CP. Va exista, însă, şi o versiune cu patru turbosuflante ce va avea peste 400 CP.
Dacă noul motor diesel de 2.9 litri îi va mulţumi pe cei care îşi doresc performanţe, Mercedes s-a gândit şi cei care vor un automobil eficient. Cel mai economic motor diesel cu care va fi echipat noul E-Klasse este propulsorul de 1.6 litri cu patru cilindri. Acesta oferă 123 CP şi are emisii de doar 99 g CO2/ km.
De asemenea vor exista şi variante cu propulsie hibridă. Pentru Europa, viitorul E-Klasse hibrid va combina motorul de 2.0 litri cu un motor electric de 82 CP, în timp ce pentru SUA, hibridul va folosi un motor V6 de 3.0 litri asociat cu un motor electric de 109 CP. Exista şi posibilitate unui hibrid diesel pentru piaţa europeană, dar această versiune va apărea mai târziu în ciclul de viaţă al modelului. În ceea ce priveşte variantele de caroserie pentru W213, nu vor exista surprize majore. Noul E-Klasse va putea fi achiziţionat ca sedan, sedan cu ampatament lung, break, cabrio şi coupe.Capitolul tehnologie pare să fie impresionant, primele informaţii fiind că noul Mercedes-Benz E-Klasse va avea un sistem de parcare automată plus sistem de cruise control ce va putea controla automat direcţia pe autostradă.
Via worldcarfans
Va mai amintiti cand ziceam ca in 2020 o sa avem un brat de turbine aruncate pe motor si o sa fie sute de cp ?