În ultimii ani, Dacia a devenit o marcă de interes pentru toată lumea. Au ajutat inclusiv modele ca Spring, prima electrică a producătorului de la Mioveni, dar mai ales Sandero.
Într-un interviu recent, șeful Dacia a vorbit despre viitoarea generație Sandero.
Potrivit lui Denis Le Vot, aceasta ar urma să debuteze în 2027. Mai mult de atât, va putea fi comandată și în versiune pur electrică. Poate cel mai important, va rămâne o mașină accesibilă ca preț.
La fel ca în cazul lui Spring, nu va pune accentul pe o autonomie cât mai mare sau putere de încărcare.
Zvonurile susțin că viitoarea generație Dacia Sandero ar putea fi construită, la uzina Dacia din Maroc, pe arhitectura CMF-BEV, la fel ca electricul Renault 5.
Gama de motorizări va include și propulsoare termice.
via Autoblog.it
"Au ajutat inclusiv modele ca Spring, prima electrică a producătorului de la Mioveni"
Care dreaq producătorul de la Mioveni când Dacia Spring este 100% făcută în China !!?!!?!!
Care ştire mare de Dacia Sandero a "producătorului de la Mioveni" când ea o să fie făcută în Maroc ????
Singurii care fac electrice în Estul Europei sunt :
cehii cu puţin la Skoda,
ungurii cu BMW şi Mercedes (Audi, nu încă are planuri EV în Ungaria)
polonezii cu ceva Jeep PHEV
Românii... românii... nimic.
Praful de pe tobă.
Ma bucur pentru Dacia si chiar dacă sunt subiectiv cred ca fac (cei de la Dacia), o treaba buna, bravo lor!!!
Dacia are sediul la Mioveni așa cum BMW si Mercedes au in München respectiv Stuttgart sau Audi Ingolstadt.
Ca de obicei Mike vorbești prostii si nu ești in stare sa fi coerent.
Toți producători (mari) au fabrici in mai multe țări (chiar si feblețea ta Tesla), dar au un sediu că așa-i in tenis.
Ca sa înțelegi este ca un fel de loc de naștere la persoane… în viața te mai muți, dar te-ai născut unde te-ai născut (ex. Popescu din Galați… așa rămâne, chiar dacă astăzi omul trăiește in București), sper că reușești sa asimilezi ;)
Clientul Renault preferă moins cher. :))) Same sărăcie, preț mai mic, securitate zero, din grijă pt. cadavre.
Dacă au alternative vor pleca, dar si in nordul Africii este cam “înghesuială”.
Ca si forța de munca avem o imagine destul de buna ca sa putem atrage investiții, dar nu fără infrastructură. Cred ca este cea mai mare problema care ne afectează si ne omoară si la propriu… si este doar vina noastră!!!
sau...pentru ca in Romania toti vor Diesel, francezii s-au speriat si au ales o alta locatie sa nu se treazeasca la poarta fabricii cu demostratii furiosi si nemultumiti care vor dizel nu aspiratoare sau masini de spalat, depinde de cum stie fiecare ce e aia masina electrica