BMW are o strategie bine pusă la punct cu privire la electrificarea modelelor din portofoliu. Conform reprezentanților companiei bavareze, până la finalul anului 2023, gama BMW va include 25 de modele electrificate, multe dintre acestea urmând să aibă o configurație formată doar din motoare electrice.
Conform unor surse apropiate companiei, și viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea primi o variantă 100% electrică. Nemții vor oferi mai multe versiuni ale pachetului de acumulatori, cea mai mică urmând să aibă 80 kWh, în timp ce bateria utilizată pe vârful de gamă ar putea avea o capacitate de peste 120 kWh. În aceste condiții, viitorul Seria 7 electric va fi capabil să parcugă până la 700 de kilometri cu un singur "plin" al bateriilor.
Zilele motorului V12 sunt numărate, iar o posibilă variantă electrică ar putea ține locul actualului vârf de gamă. Aceleași surse menționeză că Seria 7 electric va fi oferit într-o configurație cu cel puțin 650 de cai putere. Viitoarea generație Seria 7 este așteptată pe piață spre finalul anului 2021 sau începutul anului 2022.
Mai mult decât atât, și Seria 5 ar putea veni într-o configurație 100% electrică.
Modelul de clasă mare ar urma să primească o baterie cu o capacitate de cel puțin 60 kWh, în timp ce autonomia minimă va fi de 480 de kilometri.Via | BMWBlog
https://0-100.ro/2019/08/01/revizia-unei-masini-electrice-cu-piese-aftermarket-cat-costa/
Sunt foarte mici, bateria fiind mai scumpă dar chiar şi aşa 272€ pe kw ajungând 12.000€ bateria toată de Leaf înlocuită nu este mult de loc.
În durata de viaţă, de exploatare se recuperează poate 50% dacă nu 100% din preţul bateriei de înlocuit numai din diferenţa de benzină / motorină vs curent electric.
Nu mai spun că lipsesc....
Ulei motor, bujii / injectoare, sondă lambda, EGR, turbina, carburator, filtru particule, adblue, tobă cu ţeava de eşapament, pompă ulei, pompă combustibil !!! Care sunt doar pe motoarele termice.
Deocamdata Germania e tara cu cele mai mari emisii din UE, asa ca trebuie sa faca ceva rapid ca sa se integreze, ca ii rupe cu amenzi.
Deci marmota invelea ciocolata cu motoarele diesel pentru 20 de ani :)
Dar voi, romanasi adevarati, puteti sa o luati de buna :)
Ne-au produs gaură în buget zeci şi zeci de ani de zile... :)))
- salutata si
- incurajata,
fara indoiala.
BRAVOS BMW !!!
Repede cu jignirile deaiurea.
Dar cu Renault Clio fabricate în Turcia?
Noi...
Mmmmm?
Nu e vorba doar de piese şi buget dar şi de timpul pierdut în service.
Şi aici nu vorbesc de o persoană, eu sau dvs, vorbim de masa mare a consumatorilor români !
Vorbim de milioane de şoferi români şi sute de milioane europeni care cam sunt traşi în ţeapă cu maşinile care le cumpără de noi.
Nu puneţi niciodată o întrebare la care nu puteţi răspunde şi dvs.
Hai o zi bună.
Urmează câţi bani am în bancă, asl, friends pe Facebook şi toate alea?? :))))
Tare asta, mi-ati facut ziua mai frumoasa, va multumesc.
Ha ha ha ha ha
cum evident nici dvs nu aveţi Polo.
Să spunem că momentan sunt bogat "spiritual" şi sentimental...