Audi RS6 Avant este unul dintre cele mai capabile break-uri de performanță din industrie. Cu o istorie de 20 de ani, acest model a fost nevoit să se adapteze de fiecare dată la vremurile respective și, mai ales, la standardele de emisii tot mai drastice.
Actuala generație va fi retrasă spre mijlocul acestui deceniu. În ceea ce privește viitorul RS6 Avant, un oficial Audi ne spune acum că va avea sistem de propulsie hibrid, cel mai probabil cu încărcare la priză.
"Desigur că hibridizarea este calea pe care trebuie să o urmăm, în următoarea generație pot să vă spun că vom avea mai multă hibridizare. Este drumul nostru spre mașinile pur electrice," a declarat Stephan Reil, fostul șef Audi Sport și, în prezent, șeful departamentului de Cercetare și Dezvoltare Audi.
Viitoarea iterație RS6 Avant ar urma să debuteze spre finalul anului 2025 sau la început de 2026.
Pe lângă faptul că va fi echipat cu sistem de propulsie hibrid, viitorul RS6 Avant va fi și ultimul cu motor termic.
via Wheels
Euro6d, euro 7 au rol în îmbunătățirea calității vieții în mediul urban și intră și la harnelile CE pe tema CO2. Atât timp cât hibridizarea permite consumuri specifice diesel dar cu benzină, fără NOx, saltul este evident. Electrificarea este un moft subvenționat de stat pentru câteva sute de mii de consumatori din clasa mediu plus, exceptând springurile pentru ultimii săraci fără self-esteem.
Pentru un mediu curat, pentru orașe curate, în primul rând e nevoie de un statut economic rezonabil. Mofturile sunt situate un pic mai în vârful piramidei Maslow.
În reste, texte de samsar de electrice. Oricum nu se vând în România. Să crești procentual an de an, când vinzi câteva mii de bucăți e o glumiță pentru retărduți.
Gluma anului în industria auto este că Spring s-a scumpit cu câteva mii euro de la începutul anului, dar și mai amuzant e că există clienți care licitează, deja depășește spiritul de turmă .
Paguba ălorlalți e mai importantă decât răpciuga pe care o primești.