Viitoarea generaţie a lui Renault Laguna va fi schimbată radical
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Steve Norman, şeful departamentului de marketing de la Renault, a declarat într-un interviu pentru cei de la Autocar că pregăteşte schimbări în gama Laguna. Aceste schimbări vor duce la o nouă generaţie de Laguna, care va primi alt nume şi ar putea fi preluată din gama Samsung vândută în Coreea de Sud. Ulterior, modelul respectiv, despre care se spune că s-ar putea numi Safrane, va fi transformat într-un rival de seamă în segmentul său, spun cei de la Renault.
Pentru a realiza acest lucru, modelul de clasă medie pe care îl va lansa Renault în 2015 sau 2016 va fi inspirat din Audi A5 Sportback şi Infiniti Etherea. În timp ce asocierea cu modelul Infiniti poate fi justificată uşor prin prisma legăturii de concern, menţionarea lui Audi A5 Sportback este surprinzătoare. Având în vedere aceste precizări făcute de oficialul Renault, putem estima că viitorul model de clasă medie de la Renault va avea o siluetă de coupe şi un aspect neobişnuit. Toate aceste elemente vor duce la formarea unui model elegant şi destul de spaţios care va încerca să recupereze teren prin inovaţie.
Şeful de produs al mărcii Renault, Beatrice Foucher, a declarat recent că viitorul Espace nu va mai fi schimbat radical. Mai precis, cei de la Renault au început lucrul la un monovolum "obişnuit" cu şapte locuri, fără alte elemente spectaculoase.
Renault nu va face un crossover pe baza lui Espace, deoarece monovolumele fac parte din ADN-ul mărcii, spun francezii. Totodată, Beatrice Foucher a declarat că ea şi colegii săi au fost luaţi prin surprindere de avântul crossoverelor şi că modelul Captur prezintă un potenţial pas următor în acest sens. Francezii lucrează alături de cei de la Nissan la următorul Qashqai şi speră să poată dezvolta o versiune proprie a acestui model în viitorul apropiat.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Era nevoie de o schimbare radicala a design-ului. Generatia actuala arata cum arata...
Peugeot si mai ales Citroen, sunt cu mult inaintea lui Renault.
Asteptam, in special din partea francezilor, idei inovatoare si revolutionare, nu sa caute inspiratii din modelele cutare sau cutare. Asta e treaba chinezilor!
Doamne, Ajuta-i!
Din 2006 incoace, Renault a facut progrese remarcabile la calitate.
Laguna III este pe locul 2 dupa BMW Seria 3 in termeni de fiabilitate, conform ADAC.
http://www.auto.ro/renault-kangoo/Renault-leader-la-capitolul-fiabilitate-si-calitate--41884.html
Politica de pret este iarasi unul din atuurile marcii. La fel si reteaua service care e una dintre cele mai moderne si cele mai extinse la nivelul tarii... dar de unde sa stiti voi cand taticii vostri n-au avut in viata lor Renault?!
Sa mai punem sare pe rana?
Doar in acceptiunea copiilor de 15 ani, Laguna nu poate fi numita "masina", pentru ca nu da bine in posterele de pe pereti... pentru oamenii seriosi cu 20.000 euro in buzunar, Laguna e o masina foarte buna :)
@alex
acum te-as intreba eu baiatule: ai condus vreuna din masinile astea?
eu le-am condus pe toate trei :)
407 e o masina total depasita, iar calitatea lasa de dorit.
dar hai sa nu spun parerea mea (pot fi acuzat de subiectivism excesiv) , hai sa luam opinii din exterior
un link la repezeala...
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/7704-Peugeot-407-Cea-mai-proasta-masina-din-clasa-medie/page7
deasemenea:
promotor a facut un comparativ - Laguna / C5 / Passat
"CONCLUZIE FINALĂ:
Volkswagen Passat este depăşit clar de Renault Laguna în privinţa raportului preţ/dotări, comportamentului rutier şi confortului, modelul german rămânând mai bun ca ergonomie, calitate şi spaţiu interior. Citroen C5 nu are la fel de multe argumente în faţa lui Passat, doar nivelul de confort făcând clar diferenţa şi, eventual, ca design exterior, mai echilibrat.
Dacă ar fi să facem un podium, francezii domină Passat-ul datorită lui Laguna, în timp ce reprezentantul PSA, Citroen C5, trebuie să se mulţumească doar cu medalia de bronz."
discutam de clasa medie
ai bunavointa sa-mi raspunzi? sau ti-a inghitit pisica limba?
Da' ce inseamna Renault in Ro pe partea de vanzari? Raspuns: Symbol/ Clio, Fluence/Megane. Pica modelele astea la vanzari pica Renault... nu-ti iei comision...
Ok, e greu sa impui o masina din clasa medie facuta in Franta in ochii europenilor (momentan). Daca ne uitam pe statistici si perceptie, marcile germane sunt la putere... asta-i adevarul.
Oricat de rafinate si de pretentioase ar fi masinile frantuzesti ele nu vor fi privite cu simpatie... C'est la vie!
Avem o multime de masini frantuzesti recente sau relativ recente care au avut vanzari slabe. De ex Peugeot 605/607, Renault 25/ Safrane/ Vel Satis/ Avantime/ noua Laguna, Citroen XM/ C6... toate sunt puse la capitolul exotice...
Apropo, ce ati prefera: un Audi A5 Sportback sau un Renault Laguna?
ce spui tu mah? compactele si sub-compactele se vand cel mai bine in Romania?! wow! ce descoperire! :)) cu logica asta de clasa a 4-a vii tu la mine? :)) e ca si cum ai zice: "eh, daca Usain Bolt ar fi avut un singur picior, sigur as fi iesit in fata lui intr-o proba de alergare" E O PROSTIE, PRICEPI SAU NU PRICEPI?!
Fiecare marca are modele care se vand bine si modele care se vand mai putin bine. Ce conteaza este rezultatul final. Cine trece primul linia de sosire.
"Daca ne uitam pe statistici..." ? hai sa ne uitam pe statistici !
Cauta topul de vanzari in 2010.
Cu toata reclama pe care o faci tu curentului germanofil, uite ca VW n-a reusit sa vanda mai bine decat Renault in 2010. Asta-i adevarul ! Nu cel fabricat de tine.
Pana una alta, tu n-ai venit cu nimic concret, decat cu niste intoxicari si dezinformari grosolane...
Am mai spus-o... eu sunt un fan declarat Renault. Faptul ca gasesti usurare acuzandu-ma ca lucrez la Renault, nu dovedeste decat ca-mi dai dreptate in sinea ta si n-ai sanse sa-mi neutralizezi mesajul... stii prea bine...
Renault 25? Safrane? Vel Satis?
Nu te lega de istorie ca te fac varza cu tot cu vw tau... am mai dezbatut subiectul de curand... nu-mi place sa ma repet, dar o voi face daca ma determini...
PS: Laguna nu are vanzari mari din cauza design-ului controversat. Faptul ca Laguna 3 nu arata prea grozav, n-o exclude insa ca masina buna... asta nu va place voua sa auziti...
PS.Te rugam frumos,in numele tuturor celor care stiu sa aprecieze o masina,nu mai scrie tampenii,te rugam!...Oare redactorii Automarket nu se sesizeaza deloc?
ontopic: renault merge pe calea cea buna si nu e nimic surprinzator prin alaturarea de Audi A5 Sportback pentru ca se stie, Renault are ambitii mari si este o marca cu viziune.
Argumentele mele inca stau in picioare. Astept pe cineva care are habar in domeniul auto si n-are boala de a amesteca merele cu perele.
Vreau pe cineva care intelege ca nu poti face o analiza concludenta pe masini iesite din fabricatie. Vreau... multe vreau... n-am cu cine sa discut
SI eu aveam bani de Polo/Yaris/Jazz dar am cazut pe spate de oferta lui Renault Megane. In concluzie am dat 12 000 pe un Megane Sedan 1.6 si am mai bagat 4000 in piese picate ca anul asta sa o vand cu 4000 de euro. Mersi mult, buna afacere. Hai sa va dau cateva exemple de piese cazute:
Puntea spate ( schimbata in garantie ), alternator, demaror, unitate AC, caseta de directie ( de 2 ori ), 3 broaste de usa blocate, senzorul de ploaie ( de 2 ori ), senzori pe la motor, macaraua geamului de pe partea soferului, oglinda stanga (motorasul), motorul de la stergatoare, Unitatea CD, barbriz (matuit) si lista poate continua. Am ramas de 3 ori cu ea in camp si am avut nevoie de platforma ca sa plec.
Concluzia mea este ca Renault a fost cea mai proasta masina pe care am avut-o. Am avut Dacia 1410, Dacia SuperNova ( cu 10 clase peste megane), R Megane si Toyota Avensis.
PS Reviziile de la toyota ( 2.2 D4D ) sunt cam jumatate din costul reviziilor de la Megane 1.6. Asa ca domnul Semtex ia matale rombul de la Renault si vara-l unde stii tu mai bine.
deci daca spui de sedan, ce sa mai vbim de maybach-ul meu...
LAGUNA 2 sau 3 chiar sunt masini corecte... care bat la kur multe nume germane pretentioase ce stau mai mult prin service. Cumparati, conduceti, si mai vorbim. Rusine marketingului german de tipul "calitatea este cea mai buna reteta" iar tu vinzi E-uri si masini cu probleme de fiabilitate grave si nerecunoscute oficial niciodata. macar Toyota, Opel, Mazda, si altii fac rechemari publice si recunosc erorile.. Grupul VAG minte cu nerusinare.
Niciodata nu ma voi mai lasa pacalit de marketingul lor.. Am facut acest lucru de 3 ori si sincer.. imi ajunge...
Orice altceva.. numai VAG .. NU !
Rusine inca-odata celor care psoteaza fara sa cunoasca.