Constructorul german de la Ingolstadt se pregătește să intre în epoca pur electrică. Știm deja că din 2026, Audi nu va mai lansa niciun model nou cu motoare termice, iar în 2033 ultimul model cu motor termic va fi scos din producție.
Până acum, Audi a introdus mai multe modele electrice în gamă, precum SUV-ul e-tron, e-tron GT și Q4 e-tron. În curând, însă, gama de modele electrice Audi va crește pentru a include mai multe segmente. Oliver Hoffmann, șeful departamentului de cercetare și dezvoltare Audi, a precizat pentru Top Gear că noua gamă de modele cu zero emisii va include mașini de oraș, mașini de dimensiuni medii și chiar modele de performanță.
„Ne concentrăm foarte clar pe mașinile de oraș”, a declarat acesta. „Ne gândim în afara cutiei. Vedem o mare cerere pentru mașinile mici în lumea electrică.”
Mai mult, Audi va păstra varianta de caroserie Avant, așa cum am văzut la conceptul A6 Avant e-tron mai devreme în acest an. În același timp, Audi lucrează și la proiectul Artemis, care prevede o mașină electrică de dimensiuni similare cu cele ale lui A8 și care ar urma să devină viitorul etalon al mărcii.
Nu în ultimul rând, vor fi incluse și modele de performanță, despre care Hoffman nu a spus foarte multe detalii, dar a spus să ne așteptăm la surprize.
Am aflat, deja, că succesorul lui Audi R8 va fi unul electric și va fi lansat la mijlocul deceniului.„Audi TT a fost o surpriză mare”, a precizat el. „Nu a fost cea mai rapidă mașină sport, dar a avut un design unic și surprinzător. R8 este un supercar adevărat, dar și asta a fost o surpriză. Uitați-vă la cele mai mari regiuni din lume, vă putem surprinde și în viitor”, a declarat în încheiere Hoffmann.
via Top Gear
Și sunt încărcate cu energie electrică produsă de termocentrale.
Problemele de mediu sunt agravate, sarcina pe rețeaua electrică devine și mai inpredictibilă, consumatorii trăiesc cu morcovul la ei.
Dada, adevaru-i ca se simte nevoia unui A1 electric pe la 45k euro.
Sunt genul de șofer care nu lasă rezervorul sub 50% niciodată.
Vrăjelile astea cu doar câțiva km/zi se pot transforma în 2-3 platforme pe an, de ajuns cât să nu-ți mai iei gândul niciodată de la baterie.
Ca să mai bagi o fisă e nevoie de infrastructură de încărcare în România. Poate acum ți-a picat fisa.
Notează-ți undeva ca ești varza…
Alte recomandări de unde sa ma duc si ce sa fac cu viața mea?