La începutul acestui an, Opel Ampera-e, "fratele" lui Chevrolet Bolt de peste Ocean, s-a lansat oficial pe piața europeană cu o autonomie generoasă de 500 de kilometri.
Prin urmare, cererea pentru noul model a fost foarte mare, iar în Norvegia s-au înregistrat peste 4.000 de precomenzi doar în prima zi de la lansare. Cu toate acestea, până în prezent, în țara nordică au fost înmatriculate mai puțin de 1.000 de unități, întrucât produtia lui Ampera-e a fost limitată.
În plus, Opel și-a anunțat acum dealerii din această țară să nu mai accepte precomenzi, întrucât acestea nu ar putea fi onorate nici măcar în 2019. Cel mai probabil, același lucru va fi valabil și în celalalte țări europene în care modelul electric este disponibil la comandă.
Nu este foarte clar care sunt motivele pentru care producția lui Opel Ampera-e este atât de limitată. Totuși, este cunoscut faptul că Ampera-e se produce în prezent doar la uzina Orion din Michigan (Statele Unite) deținută de General Motors, pe aceeași linie de asamblare ca și Chevrolet Bolt.
Între timp, Opel a fost achiziționată de Grupul PSA Peugeot-Citroen, element care a prins practic Ampera-e la mijloc. Grupul PSA are propriul plan pentru dezvoltarea de mașini electrice și urmează să anunțe schimbări majore la Opel cu privire la gama de modele. Prin urmare, nu este exclus ca Ampera-e să nu mai facă parte din planurile Opel, mai ales că o contnuare a producției ar necesita diverse angajamente financiare cu General Motors.
Via InsideEVs
Numai aplaudacii electricelor refuza sa vada realitatea.
...doar ca Tesla, Renault, Nissan si Mercedes inca n-au aflat asta
Updateaza softu coane fanica
https://seekingalpha.com/article/4115479-cobalt-cliff-will-cap-teslas-model-3-production-capacity-250000-units-per-year
Ca totdeauna , vianu e depasit de realitate
Ma bucur de existenta Zoe si mai ales New Leaf care a introdus in Europa condusul cu o singura pedala (si o singura mana) !
Ce fel este sa stai intr-un trafic infernal, intr-o Nissan Leaf, si sa conduci frumos fara zgomotul motorului termic si fara ca sa consumi deaiurea combustibil cand masina sta pe loc asteptand coada sa prinda iar si iar semaforul ???
Eheheheee...