Cu puțin timp în urmă, Dacia a lansat noul Bigster. Un SUV de segment C care ar urma să coste sub 30.000 de euro. Deși se specula că acest model va fi echipat cu până la 7 locuri, acest lucru nu s-a întâmplat.
Așadar, se naște întrebarea: se regăsește (aproape) în același interval de preț cu Duster și oferă tot 5 locuri. Oare nu este o amenințare pentru Duster? La această întrebare ne-a răspuns chiar vicepreședintele Dacia, Patrice-Levy Bencheton, cu ocazia unei mese rotunde la care am luat parte în cadrul Salonului Auto de la Paris.
"Vor exista unii clienți care ar putea face trecerea de la Duster la Bigster, având în vedere oferta de preț. Dar nu credem că aceștia vor reprezenta majoritatea clienților noștri," a spus oficialul mărcii de la Mioveni.
Cu alte cuvinte, Bigster nu va fi o amenințare pentru Duster, având în vedere că cele două modele fac parte din segmente diferite.
De fapt, noul Bigster are un obiectiv clar stabilit. Să aducă noi clienți pentru Dacia, clienți care sunt în căutarea unui SUV de segment C, dar care până acum nu au luat în considerare achiziția unui model Dacia.
"Ne adresăm în mod clar clienților care nici măcar nu au luat în considerare Dacia până acum, pentru că ei căutau o mașină de segment C și noi nu ofeream așa ceva.
Majoritatea clienților noștri ar trebui să provină în mod normal din acest segment de "cucerire"," susține Bencheton.
Ca sa aduci noi clienti pentru nava amiral Bigster, pozitionat fiind intr-un segment atat de concurential, chiar tre' sa le captezi atentia intr-o asemenea masura incat sa le fie imposibil sa te poata refuza, pe cale de consecinta:
Bring back the f***ing i4 1.6 dCi & 2.0 dCi !!!
Bine, sunt maşini smart buy sau low cost, asta e clar. Dar va avea succes Bigster.
Cea mai bună versiune o să fie cea E-tech hibridă care va folosi motorul electric ca să contracareze motoarele termice sub dimensionate.
Dacă tu crezi că voi sta să scriu text la perfecţie la aceste comentarii, care sunt aşa, nu ştiu, un fel de hobby?, şi neplãtit deci.... ai vise ciudate :D :D :D
Este un Duster mai lung și nimic altceva
Acum la subiect, Bigster își dorește multe , dar piața își va spune cuvântul. Părerea mea este ca iar au jucat neserios cei de la Renault/ Dacia, dacă chiar vroiau sa facă un SUV serios care sa treacă dincolo de etichetarea " de buget" , atunci în primul rand trebuiau sa- l facă pe platforma corecta și nu pe una SUBdimensionata . E cam scump pt ce poate cu adevărat. Se bazează prea mult pe emoția de moment a look-ului reușit.
Si pana la urma se va vinde...bine
Fara suparare dar voi inca nu ati inteles ca Dacia este SUB Renault? Marca Dacia va ramane pentru multa vreme de acum incolo, sper eu, o "smart buy". Alternative? se gasesc nenumarate.
Bigster merită comentat când vom avea date multiple, concrete din timpul exploatării lui, cât și a prețului.
Vă doresc sănătate tuturor.
Puteai să zici că nu știi să scrii. Deșiiiiii era greu să ratezi ocazia să te dai rotund.