Veyron Targa: aer putere
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bugatti ar putea lansa in 2008 o versiune Targa a celebrului sau supercar, Veyron. Exact ca in cazul lui Volkswagen Eos, plafonul din sticla ar putea fi fabricat de casa de productie Webasto.
Spre diferenta de Porsche, care pentru Carrera Targa utilizeaza on plafon retractabil in interiorul masinii, acoperisul viitoarei versiuni Veyron va trebui demontat manual si depozitat in garaj. Motivul acestei solutii mai putin elegante este forma compacta a modelului, care nu lasa niciun spatiu practic disponibil pentru depozitarea unui asemena plafon.
Pentru ca rigiditatea lui Veyron va avea, evident, de suferit, Bugatti a hotarat sa imbunatateasca siguranta pasagerilor in caz de rasturnare. Astfel, portierele vor fi fabricate din fibra de carbon pentru limitarea socurilor.
Cu toate acestea, performantele vor ramane la nivelul celor ale coupe-ului. Astfel, acceleratia de la 0-100 km/h este constanta (2.5 secunde), viteza maxima fiind limitata electronic la 350 km/h. Pretul viitoarei arme sol-sol va costa 1.9 milioane de dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (0)