Veyron mania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bugatti a hotarat ca cele 300 de exemplare Veyron destinate productiei de serie trebuie sa ajunga mai repede in garajele pasionatilor care deja si-au comandat celebrul model franco-italian. Astfel, norma de 50 de exemplare produse pe an va fi suplimentata, la fabrica de casa din Molsheim (Franta) urmand a se fabrica 70 de unitati pe an.
Motivul invocat de constructor este simplu: in momentul de fata, livrarea comenzilor preluate de Bugatti a ajuns sa dureze 15 luni. In plus, se afirma ca pariul numit Veyron a fost castigat, iar vanzarile primului model de serie care a sarit peste 1000 de cai putere nu fac decat sa confirme acest lucru.
Este adevarat, nu putem verifica daca acele sute de comenzi exista deja sau aceasta este o strategie a echipei de marketing care incearca sa vanda un model care costa in jur de un milion de euro. Oricum ar fi insa, este clar ca orice informatie legata de Veyron care provine din interior este primita cu foarte mult interes de opinia publica. Din pacate insa, nu toti dispun de un milion de euro, in conditiile in care un Ferrari F430 sau un Lambo Gallardo atrag oricum privirile, desi costa mult mai putin.
Acesta este principalul obstacol intalnit de Veyron, insa daca celebrul model va reusi sa treaca fara probleme de el va fi clar ca aventura aproape megalomana a lui Dr. Piech va intra (cu peste 400 km/h!) in cartile de istorie auto.Pe de alta parte, standurile Bugatti de la marile saloane europene vor gazdui in curand o noua aparitie interesanta, un model sportiv de 300 CP care va costa 100.000 de euro. Se pare ca noul model va fi denumit Bugatti Wimille, in onoarea lui Jean-Pierre Wimille, pilotul de uzina al constructorului franco-italian care in anii ’30 a reusit sa isi adjudece titluri importante in competitiile de motorsport ale vremii.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
Volkswagen se pregătește să lanseze un nou model de performanță sub numele GTI în 2026. Din informațiile de până acum, este probabil ca noul model să fie de fapt o versiune nouă performanță a lui ID.3. (09.05)
-
Emmanuel Macron, președintele Franței, va avea o mașină nouă. Aceasta este un DS N°8 creat special pentru administrația prezidențială și este prima mașină prezidențială a Franței care este electrică. (09.05)
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
-
Viitoarele modele Scout vor avea motoare Volkswagen produse în Mexic
Comentarii (0)