Dacă aeroporturile din România sunt o nebuloasă când vine vorba de serviciile de taximetrie oferite călătorilor, lucrurile stau cu totul diferit când vine corba de Europa de Vest. De exemplu, aeroportul Schiphol din Amsterdam are o evidență atât de clară a fiecărei curse realizate de taximetre, încât olandezii anunță constant statistici legate de numărul de pasageri preluați.
Ultima astfel de informație este cea legată de faptul că taximetrele care așteaptă clienții la terminalul de sosiri al aeroportului din Amsterdam au bifat în această săptămână cursa cu numărul un milion în 2018. Și mai interesant este însă faptul că 70% dintre aceste curse au fost realizate cu mașini din gama electrică a celor de la Tesla.
Cele mai multe dintre mașinile care au realizat cursele "electrice" aparțin companiei BIOS Groep, care a preferat încă din 2014 să investească în taxiuri fără emisii prin achiziția a 167 de exemplare Model S. Între timp, flota de mașini electrice Tesla a fost schimbată cu o serie de exemplare Model X cumpărate în această primăvară.
Conform statisticilor oferite de compania olandeză de taximetrie, exemplarele Model S achiziționate în 2014 au adunat până la finalul anului 2017 între 250.000 și 300.000 de kilometri parcurși în regim de taxi.
Aerul mai curat, importurile de petrol scad, poluarea scade, poluarea fonică chiar, nu gaze esapament extrem de fierbinţi şi toxice !
Aveţi copii??
Mda...
Popii vazand ca nu mai au succes cu grairile medievale, s-au apucat de treaba, au inceput sa munceasca.