Vești bune pentru fanii raliurilor: Porsche Cayman GT4 Clubsport, mașină de deschidere în Raliul Germaniei

de Cornel Șocariciu
Marti, 14.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a înscris un Cayman GT4 Clubsport în Raliul Germaniei, eveniment care se desfășoară în intervalul 16-19 august. Modelul producătorului german va avea rol de mașină de deschidere, iar la bordul acestuia îl vom vedea pe francezul Romain Dumas.

Caravana Campionatului Mondial de Raliuri ajunge săptămâna aceasta în Germania. ADAC Rallye Deutschland se desfășoară între 16 și 19 august, iar fanii care vor sta pe probe sau cei care aleg să urmărească transmisiunile în direct realizate prin serviciul WRC All Live vor avea parte de o surpriză: un exemplar Porsche Cayman GT4 Clubsport va avea rol de mașină de deschidere.

Pentru moment, proiectul Porsche este doar în stadiul de concept, însă nemții spun că sunt gata să ia o decizie clară cu privire la un potențial model gândit pentru campionatele de raliuri. Mașina de deschidere va fi pilotată de Romain Dumas. Francezul s-a impus la Le Mans, a concurat în diferite etape de raliu și deține recordul la Pikes Peak cu prototipul electric Volkswagen ID R.

Versiunea destinată raliurilor a lui Porsche Cayman GT4 Clubsport a primit protecții suplimentare pentru a putea face față cu succes asfaltului dur din Raliul Germaniei, dar și elemente noi de siguranță.

"Suntem curioși să vedem cum vor reacționa cei din lumea raliurilor la vederea studiului nostru gândit pentru clasa FIA R-GT [...] Pe baza feedback-ului primit și a interesului din partea potențialilor clienți, vom decide, până la finalul anului, dacă vor dezvolta o mașină destinată raliurilor bazată pe un viitor model Porsche", a declarat Frank-Steffen Walliser, vicepreședinte diviziei de motorsport.

Versiunea de circuit a lui Porsche Cayman GT4 Clubsport a fost promovată la nivelul echipelor încă din sezonul 2016.

Modelul dispune de un motor cu șase cilindri de 3.8 litri amplasat central care produce 385 de cai putere. Resursele sunt transmise către puntea spate cu ajutorul cutiei PDK

Comentarii (3)

  • SIMPLE MINDS
    @AUTOMARKET O veste buna pentru fanii raliurilor ar fi reprezentata de o atentie minimala a competitiei din partea AM.La doua saptamani de la incheierea celei mai spectaculoase etape din WRC (Raliul Finlandei) nu am gasit in rubrica voastra de motorsport nici macar castigatorul raliului,de alte amanunte nici nu poate fi vorba.Cam mult interes pentru o masina de deschidere,nu credeti?Pana la urma este a doua competitie sub egida FIA ,nu-i asa?Cam asa e...
    21 0
  • hazard
    ceri prea mult, trebuie sa le iasa ceva si din directia aia nu vine nimic.
    Daca nu, eventual copiaza niste stiri de pe alte site-uri de specialitate.
    5 0
  • someone
    frumos comment simple minds. asa este, raliurile sant neglijate total, chiar si cele autohtone. si unul din campionii nostri chiar participa in mondial, aka simone, dar hey, de ce sa scriem despre asa ceva? ca doar nu aduce vanzari ( parere strict personala )
    in orice caz, diferenta de articole prezentate aici intre f1 si wrc e cam dezechilibrata, chiar daca wrc e de 1000 ori mai spectaculos decat insipida f1.
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru