Caravana Campionatului Mondial de Raliuri ajunge săptămâna aceasta în Germania. ADAC Rallye Deutschland se desfășoară între 16 și 19 august, iar fanii care vor sta pe probe sau cei care aleg să urmărească transmisiunile în direct realizate prin serviciul WRC All Live vor avea parte de o surpriză: un exemplar Porsche Cayman GT4 Clubsport va avea rol de mașină de deschidere.
Pentru moment, proiectul Porsche este doar în stadiul de concept, însă nemții spun că sunt gata să ia o decizie clară cu privire la un potențial model gândit pentru campionatele de raliuri. Mașina de deschidere va fi pilotată de Romain Dumas. Francezul s-a impus la Le Mans, a concurat în diferite etape de raliu și deține recordul la Pikes Peak cu prototipul electric Volkswagen ID R.
Versiunea destinată raliurilor a lui Porsche Cayman GT4 Clubsport a primit protecții suplimentare pentru a putea face față cu succes asfaltului dur din Raliul Germaniei, dar și elemente noi de siguranță.
"Suntem curioși să vedem cum vor reacționa cei din lumea raliurilor la vederea studiului nostru gândit pentru clasa FIA R-GT [...] Pe baza feedback-ului primit și a interesului din partea potențialilor clienți, vom decide, până la finalul anului, dacă vor dezvolta o mașină destinată raliurilor bazată pe un viitor model Porsche", a declarat Frank-Steffen Walliser, vicepreședinte diviziei de motorsport.
Versiunea de circuit a lui Porsche Cayman GT4 Clubsport a fost promovată la nivelul echipelor încă din sezonul 2016.
Modelul dispune de un motor cu șase cilindri de 3.8 litri amplasat central care produce 385 de cai putere. Resursele sunt transmise către puntea spate cu ajutorul cutiei PDK
Daca nu, eventual copiaza niste stiri de pe alte site-uri de specialitate.
in orice caz, diferenta de articole prezentate aici intre f1 si wrc e cam dezechilibrata, chiar daca wrc e de 1000 ori mai spectaculos decat insipida f1.