După ce versiunea standard a noului Megane a fost atât de bine primită de public, toți fanii Renault așteaptă cu nerăbdare derivatul de performanță, propus de divizia Renaultsport. Deși au existat o serie de zvonuri care vorbeau despre posibilitatea de a vedea un Renault Megane RS cu tracțiune integrală, Patrice Ratti, șeful diviziei sportive a infirmat informația.
Noul Megane RS va păstra tracțiunea față și va oferi viitorilor clienți peste 300 de cai putere.
Același Ratti a declarat pentru publicația britanică AutoExpress că Renault abia așteaptă să recucerească titlul de cea mai rapidă mașină cu tracțiune față pe circuitul de la Nurburgring. În prezent, recordul îi aparține lui Volkswagen Golf GTI Clubsport. Doborârea timpului ar fi posibilă și acum, cu mașina actuală, dar Renaultsport a declarat că preferă să facă asta cu noua generație Megane RS.
O generație care va fi disponibilă doar în varianta cu cinci uși, echipată cu un kit aerodinamic nou, capabil să mărească dimensiunile caroseriei și să îmbunătățească apăsarea aerului la viteze mai mari precum și răcirea motorului.
Propulsorul, care va fi o unitate turbo de cilindree mai mică, ar urma să fie oferit cu o transmisie EDC cu dublu ambreiaj. Patrice Ratti i-a liniștit însă și pe puriști: va exista și o transmisie manuală în ofertă.”Cutia EDC ne va ajuta să vindem noul Megane RS și pe alte piețe, cum sunt Japonia și Australia. Cu toate acestea, nu vom uita de cei care peferă o cutie manuală”, a declarat Ratti.
Pe lista tehnologiilor noi se va afla și sistemul de direcție integrală, pe care l-am văzut și l-am simțit deja pe Megane GT, versiunea de 200 de cai a modelului actual. Ea va fi însă modificată pentru a putea să se adapteze cerințelor sportive.
Comentarii (2)