În cursul lunii iunie, Ford a anunțat o serie de noutăți pentru modelele Fiesta și Focus. Atât hatchback-ul de segment B, cât și modelul de clasă compactă au primit motorizările mild-hybrid la 48V care au debutat în urmă cu un an pe SUV-ul Puma.
Ford propune două astfel de versiuni: motor de un litru cu 125 de cai putere și 210 Nm, respectiv motor de un litru cu 155 de cai putere și 240 Nm. Ambele unități pe benzină sunt echipate cu un starter-generator care plusează cu 24 Nm în anumite situații de trafic.
Cea mai accesibilă versiune Fiesta echipată cu sistemul mild-hybrid are un preț de pornire de 17.450 de euro. Versiunea de bază a lui Ford Focus echipată cu noua tehnologie MHEV pornește de la 20.250 de euro.
Mai mult decât atât, pentru Ford Fiesta, producătorul american propune și versiuni noi cu transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte.
LISTĂ DE PREȚURI FORD FIESTA MHEV
MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR
PUTERE
(CP)TRANSMISIE
Trend Connected
Titanium
ST-Line
Active
Vignale
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri125
Man6
17.450
18.200
18.950
18.950
21.300
1.0 litru benzină
3 cilindri125
Aut7
18.550
19.300
20.050
20.050
22.400
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri155
Man6
-
18.700
19.450
19.450
21.800
Odată cu aceste modificări la nivelul motorizărilor, Ford a introdus pe Fiesta și o serie de sisteme noi de siguranță și asistare: cruise control adaptiv cu funcție Stop&Go, Speed Sign Recognition, Perpendicular Park Assist și Cross Traffic Alert cu funcție de frânare.
Varianta Fiesta Active va fi disponibilă cu încă două moduri noi de rulare (Sport și Trail), iar aplicația FordPass Connect va fi disponibilă cu funcții noi (Door Lock/Unlock, Remote Start, Vehicle Locator și Vehicle Status).
LISTĂ DE PREȚURI FORD FOCUS MHEV HATCHBACK
MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR
PUTERE
(CP)TRANSMISIE
Trend Connected
Titanium
ST-Line
Active
Vignale
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri125
Man6
20.250
21.550
22.300
22.300
-
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri155
Man6
-
22.300
23.050
23.050
26.500
LISTĂ DE PREȚURI FORD FOCUS MHEV WAGON
MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR
PUTERE
(CP)TRANSMISIE
Trend Connected
Titanium
ST-Line
Active
Vignale
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri125
Man6
21.100
22.400
23.150
23.150
-
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri155
Man6
-
23.150
23.900
23.900
27.350
În plus, odată cu îmbunătățirile pregătite pentru gama de motorizări, Ford Focus va fi disponibil și cu un instrumentar de bord digital cu diagonala de 12.3 inch.
Cine îşi cumpără aşa porcărie umflată la preţ cu titlu de ELECTRICĂ / HIBRIDĂ dar totul e doar ca să treacă de noxe că îi obligă (bine) UE
schimbătorul ăla are peste 120 DE ANI VECHIME de pe vremea stră stră stră bunicului şi noi europenii proşti încă muncim la schimbătorul de viteze şi dansăm cu 2 picioare în 3 pedale
Se pare că asta e, europenii în general sunt foarte săraci în comparaţie cu SUA şi câteva zeci de milioane bune de chinezi.
Merităm maşini Ford T că deh, lăcomia cea mai mare este în Europa.
De acord doar cu ideea ipocriziei soluției mild-hybrid, dar nu și a eco-marxisto-birocrației UiE care a impus-o volens-nolens producătorilor.
Ca să n-o mai lungesc, parcă mi-ar face cu okiu o Fiesta MHEV de 155 CP... decât un nou Suzuki Swift *hibridizat* de la 140 la 130 CP, mai înghesuit dar și mai scump printre altele.
Ei sunt foarte bogaţi şi îşi permit orice. Dar 90-99% sunt automate.
Aaaaaaa nu au porcării VAG !!
Au maşini real automate - un Toyota eCVT de exemplu...
Da, ce să spui europenilor înapoiaţi ????
Care vor să muncească când conduc, precum tractoriştii.
Vreţi hibridă reală??? Verificaţi Toyota RAV4 Prime !!
Toate review-urile o laudă mult la aproape toate capitolele.
Toyota PRIME = versiunea PHEV şi de exemplu există Toyota Prius Prime care este una din cele mai bune maşini PHEV din lume.... doar că... pentru anumite gusturi URÂTĂ.
Dar din fericire RAV4 are toate plusurile şi totuşi o maşină frumoasă şi reparate anumite deficienţe estetice anterioare.
dar să rulezi în oraş mereu full electric şi mai rar apelezi la motorul termic cu sistemul hibrid, înseamnă că ai o durată de viaţă cel puţin dublă
Dar mda.... dăi talpă VAG diesel ca să se simtă Scarface românul bine, că este şi el boss.
Unii mai introdusi in subiect m-au avertizat inainte sa cumpar, dar eu m-am dus ca berbecul si am facut cea mai proasta afacere a vietii mele!!