Versiunile mild-hybrid ale modelelor Ford Fiesta și Focus sunt disponibile și în România: prețurile pornesc de la aproape 17.500 de euro

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 15.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunile mild-hybrid ale modelelor Ford Fiesta și Focus sunt disponibile și pe piața din România. Cea mai accesibilă Fiesta MHEV are un preț de pornire de 17.450 de euro, în timp ce Ford Focus echipat cu noul sistem pornește de la 20.250 de euro.

În cursul lunii iunie, Ford a anunțat o serie de noutăți pentru modelele Fiesta și Focus. Atât hatchback-ul de segment B, cât și modelul de clasă compactă au primit motorizările mild-hybrid la 48V care au debutat în urmă cu un an pe SUV-ul Puma.

Ford propune două astfel de versiuni: motor de un litru cu 125 de cai putere și 210 Nm, respectiv motor de un litru cu 155 de cai putere și 240 Nm. Ambele unități pe benzină sunt echipate cu un starter-generator care plusează cu 24 Nm în anumite situații de trafic.

Cea mai accesibilă versiune Fiesta echipată cu sistemul mild-hybrid are un preț de pornire de 17.450 de euro. Versiunea de bază a lui Ford Focus echipată cu noua tehnologie MHEV pornește de la 20.250 de euro. 

Mai mult decât atât, pentru Ford Fiesta, producătorul american propune și versiuni noi cu transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte.

LISTĂ DE PREȚURI FORD FIESTA MHEV
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Trend Connected Titanium ST-Line Active Vignale
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri
125 Man6 17.450 18.200 18.950 18.950 21.300
1.0 litru benzină
3 cilindri
125 Aut7 18.550 19.300 20.050 20.050 22.400
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri
155 Man6 - 18.700 19.450 19.450 21.800

Odată cu aceste modificări la nivelul motorizărilor, Ford a introdus pe Fiesta și o serie de sisteme noi de siguranță și asistare: cruise control adaptiv cu funcție Stop&Go, Speed Sign Recognition, Perpendicular Park Assist și Cross Traffic Alert cu funcție de frânare.

Varianta Fiesta Active va fi disponibilă cu încă două moduri noi de rulare (Sport și Trail), iar aplicația FordPass Connect va fi disponibilă cu funcții noi (Door Lock/Unlock, Remote Start, Vehicle Locator și Vehicle Status).

LISTĂ DE PREȚURI FORD FOCUS MHEV HATCHBACK
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Trend Connected Titanium ST-Line Active Vignale
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri
125 Man6 20.250 21.550 22.300 22.300 -
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri
155 Man6 - 22.300 23.050 23.050 26.500

LISTĂ DE PREȚURI FORD FOCUS MHEV WAGON
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Trend Connected Titanium ST-Line Active Vignale
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri
125 Man6 21.100 22.400 23.150 23.150 -
1.0 litru benzină
mild-hybrid
3 cilindri
155 Man6 - 23.150 23.900 23.900 27.350

În plus, odată cu îmbunătățirile pregătite pentru gama de motorizări, Ford Focus va fi disponibil și cu un instrumentar de bord digital cu diagonala de 12.3 inch. 

Comentarii (8)

  • Edikkk
    MHEV cu schimbător de viteze..... mă umflă râsul !!

    Cine îşi cumpără aşa porcărie umflată la preţ cu titlu de ELECTRICĂ / HIBRIDĂ dar totul e doar ca să treacă de noxe că îi obligă (bine) UE

    schimbătorul ăla are peste 120 DE ANI VECHIME de pe vremea stră stră stră bunicului şi noi europenii proşti încă muncim la schimbătorul de viteze şi dansăm cu 2 picioare în 3 pedale

    Se pare că asta e, europenii în general sunt foarte săraci în comparaţie cu SUA şi câteva zeci de milioane bune de chinezi.

    Merităm maşini Ford T că deh, lăcomia cea mai mare este în Europa.
    8 22
  • @Edikkk: Mai sunt și retrograzi ca mine care preferă *mestecăul* unei c.v. automate devenită piesă consumabilă-n ultima vreme, ca să nu mai zic de întreținerea periodică exorbitantă a DSG-urilor.

    De acord doar cu ideea ipocriziei soluției mild-hybrid, dar nu și a eco-marxisto-birocrației UiE care a impus-o volens-nolens producătorilor.

    Ca să n-o mai lungesc, parcă mi-ar face cu okiu o Fiesta MHEV de 155 CP... decât un nou Suzuki Swift *hibridizat* de la 140 la 130 CP, mai înghesuit dar și mai scump printre altele.
    21 6
  • someone
    am condus recent puma mhev de 155: pentru o masina de oras e f ok, iar fiesta fiind si mai usoara trebuie sa fie chiar fun. prefer si eu manualele kiro, insa etajarea lor excesiv de lunga ( iti dau cate exemple vrei de manuale lungi ca sa respecte normele, chiar pe masini sport ) ma termina, si ma face sa ma gandesc serios la o auto, unde sa folosesc doar portita sport sau manual.
    8 4
  • Edikkk
    Măi dar oare cum draq toţi americanii şi toţi australienii preferă automate ???!!!

    Ei sunt foarte bogaţi şi îşi permit orice. Dar 90-99% sunt automate.


    Aaaaaaa nu au porcării VAG !!

    Au maşini real automate - un Toyota eCVT de exemplu...

    Da, ce să spui europenilor înapoiaţi ????

    Care vor să muncească când conduc, precum tractoriştii.


    Vreţi hibridă reală??? Verificaţi Toyota RAV4 Prime !!

    Toate review-urile o laudă mult la aproape toate capitolele.

    Toyota PRIME = versiunea PHEV şi de exemplu există Toyota Prius Prime care este una din cele mai bune maşini PHEV din lume.... doar că... pentru anumite gusturi URÂTĂ.

    Dar din fericire RAV4 are toate plusurile şi totuşi o maşină frumoasă şi reparate anumite deficienţe estetice anterioare.
    6 16
  • Edikkk
    Ce să mai spunem de fiabilitate, oricum sistemul cu solar gear (acest numit eCVT, sau făcut parte din eCVT) hibrid de la Toyota este unul din cele mai bune din lume

    dar să rulezi în oraş mereu full electric şi mai rar apelezi la motorul termic cu sistemul hibrid, înseamnă că ai o durată de viaţă cel puţin dublă

    Dar mda.... dăi talpă VAG diesel ca să se simtă Scarface românul bine, că este şi el boss.
    8 10
  • Nici pe gratis sa fie, eu altceva de la Ford nu mai vreau in veci. Am mai povestit pe aici de ce si cum.

    Unii mai introdusi in subiect m-au avertizat inainte sa cumpar, dar eu m-am dus ca berbecul si am facut cea mai proasta afacere a vietii mele!!
    11 2
  • curiozitate
    Aceste masini se incadreaza la Rabla Plus? sau care sunt conditiile?
    1 6
  • @Edikkk
    tu ai dreptate legat de cutiile manuale, pacat ca multi nu inteleg ce inseamna o automata si ce confort deosebit ofera, cat de mult iti simplifica viata. bine oamenii nu inteleg pentru ca nu au condus o automata pana acum, ca daca ar avea sansa sa conduca una, direct la tomberon si-ar aunca masinile cu cutie manuala. dar pana la urma, ai dreptate, saracia iese in evidenta...nu sunt bani de automate si basta.
    4 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru