De dragul imaginii, dar și de dragul clienților care își doresc un Volvo ceva mai performant, divizia de performanță Polestar pregătește versiuni sportive ale actualelor S90 și V90. Modelele se vor lăsa așteptate până în 2018, însă marea noutate ține de modalitatea lor de propulsie.
Din dorința de a fi percepuți diferit față de Audi, Mercedes și BMW, cei de la Volvo vor miza pe modele de performanță cu propulsie hibridă. O astfel de arhitectură va lua multe ore de implementare, de aceea lansarea versiunilor a fost decalată pentru 2018.
Jon Wakefield, directorul Volvo Marea Britanie, a declarat recent că ”divizia Polestar va lansa ceva complet nou și puțin diferit. Este un produs care va zgudui puțin acest segment sportiv”.
În prezent, inginerii Polestar lucrează la un mariaj cât mai performant între arhitectura hibridă T8 și platforma scalabilă SPA a noilor modele Volvo. O arhitectură care trebuie să asigure rigiditatea și răspunsul specifice unui model sportiv.Nu este exclus să vedem pe modelele S90 și V90 Polestar aceeași ofertă de propulsie ca în cazul lui XC90 T8. Asta înseamnă un motor de 2.0 litri, modificat să dezvolte 320 de cai putere și 400 de Nm, asociat unui motor electric de 87 de cai și 240 de Nm.
În cazul lui XC90, acest ansamblu garantează o rulare electrică pură pe o distanță de aproape 40 de kilometri. Această autonomie ar putea fi redusă de dragul performanței în cazul viitoarelor S90 și V90 Polestar.
deci actualele S60 si V60 Polestar vor fi singurele polestar pur sange
restul de acum or sa fie doar niste hibrizi amarati
un fel de domnu' inginer versus nea Gica sculeru'
in curand nu o sa mai vb de care ia mai bine curbele ci de care are Ai-ul mai inteligent si bateria Li-ion, Li-polymer mai mare
Eu prefer sa raman la vechiturile care ard combustibil
daca hibrizii pot deveni mai performanti decat vechiturile alea si mai ecologici si mai economici cand nu vrei totul de la ei...de ce nu?
dar tu poti arde si gazu' de la lampa...nu ar fi mai simplu? si mai clasic.
Chinezica ieftina...
Acţionarii sunt chinezi dar în 5 ani chinezii au crescut în domeniul auto enorm. Cele mai multe electrice şi hibride se vând în China, şi nu că "ei lasă, ei sunt mulţi " ci procent de creştere din total volum vânzări este mare !!!
Aceste maşini Volvo hibride vor fi cu mult peste orice oferă grupul VAG !!!
Dar deh, invidia şi necunostinta unora...
Sunt curios câți aţi condus hibride care sunt mai sprintene decât orice maşini cu "stick".
Suntem mult în urmă, vă spun sincer.
Cat despre variante sportive de la Volvo, mai bine nu. Volvo e o masina pentru familie si acolo ar trebui sa ramana. Nu e nimic sportiv la un Volvo. Daca vreau ceva sportiv iau un 6 in linie de la stiti voi cine.
Cat priveste hibrizii de serie, nu e nimic sportiv la ei, dimpotriva. Cutii lente si rulare economica, antagonice sportivitatii.
hibrizii Volvo...motiv de ridicat piatra