Versiuni noi pentru Volkswagen ID.7: mai multă putere și autonomie mai mare

de Tiberiu Safta
Joi, 06.06.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a prezentat două versiuni noi pentru berlina de clasă medie electrică ID.7. Noile versiuni, botezate GTX, respectiv Pro S, primesc mai multă putere și autonomie mărită datorită unei baterii noi.

Gama lui Volkswagen ID.7 tocmai a fost îmbogățită cu două versiuni noi, atât pentru varianta liftback, cât și pentru varianta Tourer. Cele două versiuni se numesc GTX și Pro S, iar acestea aduc, printre altele, mai multă putere și autonomie mărită.

În cazul versiunii ID.7 GTX, aceasta primește un propulsor de 340 de cai putere alcătuit din două motoare electrice. Astfel, noua versiune accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5.4 secunde și oferă o autonomie de 595 de kilometri în regim WLTP. Noua baterie de 86 de kWh va putea fi încărcată de la 10% la 80% în 26 de minute, la un curent de 200 de kW.

Alături de un propulsor mai puternic, noul Volkswagen ID.7 GTX mai primește și noutăți vizuale. Printre acestea se numără bare de protecție redesenate, jante de 20 de inch cu un design nou și faruri LED IQ LIGHT Matrix cu o semnătură luminoasă nouă pentru luminile de zi.

Noutăți avem și în interior, acolo unde vedem scaune îmbrăcate în tapițerie care conține cusături roșii, precum și sigla GTX perforată pe spătare.

Tot aici avem și un volan nou cu accente și cusături roșii. Noutățile sunt completate de un sistem de iluminare ambientală cu 30 de culori.

Așa cum am precizat, noua versiune GTX este disponibilă și pentru varianta Tourer. În cazul acestui model, accelerația de la 0 la 100 de km/h este de 5.5 secunde, iar autonomia este de 584 de kilometri în regim WLTP.

Cealaltă versiune nouă se numește Pro S și aduce o autonomie mai mare față de versiunea Pro de până acum. Astfel, noul Volkswagen ID.7 Pro S primește o baterie de 86 de kWh, de unde rezultă o autonomie de 709 kilometri în regim WLTP, în cazul variantei liftback, respectiv 690 de kilometri pentru varianta Tourer.

Constructorul german a deschis deja precomenzile pentru noile versiuni în Germania. Astfel, versiunea Pro S pornește de la 58.985 de euro, în timp ce versiunea de performanță GTX pleacă de la 63.155 de euro.

via Volkswagen

Comentarii (5)

  • Cu 9k mai mult decât noul Serie 1 :)))
    7 1
  • Pai normal papagalule este masina saracului.
    1 7
  • Nu te contrazic. E visul tuturor săracilor care vizează la mașina germană pe care nu și-o permit. De-aia e plina România de gunoaiele vestice, tinere de 20+ ani.

    Bine, doar dacă e TDI cu I-ul roșu, semi-fulopșăn.
    5 4
  • Unul dintre cele mai rasunatoare esecuri din istoria vw. :) Acum o sa fie esec gtx :)))
    3 4
  • Becuri are, cai are, mare este… ce naiba este cu oamenii ăștia??? Sa nu vrea să plătească 60.000 pe un electrocasnic VW, foarte urat din partea lor. Cred ca încep să înțeleagă rahatul electric în care unii au intrat ca dobitocii fără o tranziție firească și în curând vor începe “lucrările” de reparații a daunelor. O zi costă enorm în automotive, și dacă nu vinzi ai pus-o scurt. Numărătoarea inversă se apropie de final pentru unii.
    2 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru