Versiuni noi pentru Toyota Hilux: în premieră, sistem mild-hybrid de 48 de volți

de Tiberiu Safta
Luni, 31.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a lansat două versiuni noi pentru Hilux. Pentru prima dată în istoria modelului, camioneta japonezilor primește acum o versiune cu un motor mild-hybrid de 48 de volți.

Toyota Hilux tocmai a primit două versiuni noi pentru piața europeană. Una dintre acestea aduce, în premieră pentru camioneta japoneză, un motor cu un sistem mild-hybrid de 48 de volți. Această versiune se numește Hilux Hybrid 48V și îmbină motorul diesel de 2.8 litri cu un motor generator electric.

Pentru noua versiune electrificată, propulsorul dezvoltă 204 cai putere și 500 Nm. Bateria care alimentează motorul electric cântărește 7.6 kilograme și poate să furnizeze un plus de 16 cai putere și 65 Nm. Alături de asta, noul sistem mild-hybrid promite o reducere a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 cu 5% față de versiunile cu motoare pur termice.

NOUL SISTEM MULTI-TERRAIN SELECT

Noua versiune electrificată a lui Toyota Hilux este și prima care primește sistemul Multi-Terrain Select. Acest sistem îi permite șoferului să aleagă între 6 moduri de rulare diferite în funcție de suprafața pe care se află. Modurile de rulare sunt: Auto, Dirt, Sand, Mud, Deep Snow și Rock.

VÂRF DE GAMĂ: HILUX GR SPORT II

Cea de-a doua versiune nouă lansată de Toyota pentru camioneta sa poartă numele Hilux GR Sport II.

Această versiune este noul vârf de gamă pentru modelul japonez și aduce o serie de noutăți la nivel estetic, dar și la nivel tehnic.

Această versiune, inspirată de modelul de concurs care rulează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, poate fi recunoscută după numeroase accente negre în zona grilelor, pragurilor, oglinzilor, mânerelor portierelor și în zona barei de protecție din spate. Tot la exterior sunt prezente jante de 17 cu un design nou, precum și protecții laterale noi pentru aripi, etriere vopsite în roșu și amortizoare și arcuri elicoidale vopsite tot în aceeași culoare.

Și în habitaclu sunt vizibile noutăți, printre care amintim de scaune sport îmbrăcate în piele sintetică neagră și care include cusături și perforații argintii. Centurile de siguranță sunt roșii, iar pe volan și pe bord sunt vizibile mai multe accente contrastante roșii. În spatele volanului sunt prezente două padele pentru schimbarea treptelor de viteză, iar pedalele au fețe din aluminiu.

Ornamente din fibră de carbon prezente în bord și în panourile portierelor completează noutățile din habitaclu.

La nivel tehnic, noua Toyota Hilux GR Sport II primește punți mai late cu 135 milimetri în față și 155 milimetri în spate, precum și o suspensie mai înălțată. De aici rezultă o gardă la sol mai înaltă, de 323 milimetri. Datorită noii suspensii, noua versiune are un unghi de atac de 30 de grade, în loc de 29 de grade.

Sub capotă se regăsește același motor turbodiesel de 2.8 litri care dezvoltă 204 cai putere și 500 Nm, cuplat la o cutie automată cu 6 trepte.

Toyota nu a anunțat prețurile noilor versiuni ale lui Hilux.

via Toyota

Comentarii (1)

  • Trilulilu
    Din păcate, tot în urmă este față de ce găsim pe piață acum. Scumpă, înghesuită, îngustă, incomfortabilă.
    Toyota mai încearcă să mulgă piața încă 1-2 ani cu vechitura asta. Inclusiv chinezii mătură cu modelul ăsta prin Australia și America de Sud, acolo unde își pot vinde mașinile fără a fi restricționați arbitrar. Toate testele arată că Toyota este la ani distanță în spate.
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru