În prezent, BMW Seria 5 și, implicit, Seria 5 Touring, pot fi comandate în două versiuni electrice și două versiuni diesel. Din vara acestui an, gama de motorizări a modelului din Munchen va fi extinsă.
Înainte de toate vorbim despre o nouă configurație plug-in hybrid care combină un motor de 2.0 litri, pe benzină, și un motor electric integrat în transmisia Steptronic cu 8 rapoarte. În total, ansamblul dezvoltă 299 de cai putere.
Bateria are o capacitate de 19.4 kWh. Autonomia pur electrică diferă în funcție de versiunea aleasă. Așadar, pentru 530e Touring avem până la 95 de kilometri, în dreptul lui 530e xDrive Touring regăsim scris până la 89 de kilometri, iar 530e xDrive Sedan poate parcurge până la 93 de kilometri în modul pur electric.
Cei care optează pentru un BMW Seria 5 Touring plug-in hybrid, trebuie să știe că nu există nicio pierdere a capacității de transport. Portbagajul are în continuare un volum de încărcare cuprins între 570 și 1.700 de litri.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW Seria 5 Sedan |
NOUL BMW Seria 5 Touring |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu xDrive | PREŢ (€ cu TVA) |
cu xDrive | ||
ECHIPARE Standard | |||||
530e |
299 CP - Nm |
66.342 | 68.841 | 68.365 | 70.864 |
540d |
303 CP 670 Nm |
- | 70.507 | - | 72.530 |
Tot din vara acestui an, BMW Seria 5 Touring va putea fi comandat și alături de o motorizare diesel cu 6 cilindri. Motorul de 3.0 litri de pe 540d xDrive Sedan și 540d xDrive Touring este alăturat unui sistem mild-hybrid la 48V și oferă 303 CP și 670 Nm.
În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 5.2 secunde.
Noile versiuni ale Seriei 5 pornesc în România de la 66.342 de euro, cu TVA inclus.
via BMW
Sa le reamintim baietilor de la Romanica: acum 8 ani Volvo oferea optiunea unui PHEV: 2.0 litri+ motor electric, puterea totala era de 407 CP. Acum 2 ani Volvo a facut un upgrade: 2.0 combinat cu motor electric si puterea totala 455CP.
Deci BMW sigur e marca care inoveaza si vine cu niste motorizari deosebite...de inapoiate.
Cu toate astea, Volvo nu face reclama la viteza si sportivitate...
https://youtu.be/mJpibTy2Oa0?si=gshADp-K-P2fMIQU
BMW produce mașini pentru pesto, cocalari, mafioti. Astia au carte putina si fac bani ilegal. Asa ca nu ii intereseaza prea mult cat costa sau cat sunt de fiabile sau sigure. BMW are un grup tinta la care se adreseaza: celor cu studii limitate, care nu se pricep la mașini si la tehnica. Vad niste beculete colorate si semnalizari dinamice, faruri frumos colorate si gata, iau imediat decizia de cumparare.
Pentru cei ce nu stiu:
https://www.dw.com/en/german-authorities-order-bmw-to-recall-11000-cars-over-diesel-emissions/a-43199870
https://www.theguardian.com/money/2019/nov/16/how-can-my-bmw-burst-into-flames-despite-regular-servicing
Politia engleza a renuntat la BMW-uri DIZAL cu motorizarea 3.0 pentru ca luau foc des si chiar a murit un politist, desi au fost multiple reclamatii:
https://www.telegraph.co.uk/news/2022/01/26/police-withdraw-bmws-impose-speed-restrictions-engine-concerns/
https://www.bbc.com/news/uk-england-cumbria-64471386
https://www.manchestereveningnews.co.uk/news/uk-news/police-officer-killed-after-bmw-25797598
https://www.reuters.com/article/idUSKCN26G05U/
In traducere libera, pentru ca multi posesori de BMW nici limba romana nu stiu, au platit amenzi pentru ca au umflat cifrele de vanzari. Asta ca sa prosteasca investitorii si clientii ca ei vand foarte bine.
Cred ca au numarat si sh-urile ajunse la cocalarii romani care considera toate troacele obosite diesel, mașini premium.
Daca investeau banii platiti pe amenzi, sa produca si ei mașini care nu iau foc si nu raman in drum, ar fi fost mult mai bine, dar cocalarii obositi nu stiu multe.
Volvo e pentru pensați și pensate de-ale cu educație și cariere, BMW pentru bărbați adevărați și femei așișderea.
O placere sa-i vezi cum sufera.
Poor puppies!
Mor de oftica toti.
Da o cautare pe Google cu accident cocalari cu BMW si vezi rezultatele.
https://kmkz.ro/de-ras/accident-tragic-de-masina-un-cocalar-si-luat-bmw-si-murit-de-foame
Unul din multele articole despre cocalari, acesti "regi ai soselelor"
https://www.romaniatv.net/un-cocalar-cu-bmw-si-a-ucis-iubita-dupa-ce-a-intrat-cu-toata-viteza-in-doua-autobuze-bolidul-zeului-soselelor-s-a-oprit-chiar-langa-cimitir_7729321.html
In realitate, sunt niste retardati, majoritatea drogati si bauti care cred ca au mașina.
Cam astia sunt soferii cu BMW, care sunt ocrotiti si aparati si promovati.
Daca asta alege lumea, merita sa fie omorata pe strazi de acesti retarzi.
Ce zici, se oftica multi de cat de marlani sunt cei cu BMW?
Ar fi interesant de vazut daca nu cumva marca asta e si numarul 1 la daune totale.
https://youtu.be/6YpDUE2C7y4?si=dizhwTHjZemCD3Lp
Ca numarul 1 la cocalari cu siguranta este.
https://www.timesnewroman.ro/life-death/politia-cumpara-inca-800-de-bmw-uri-ca-pe-primele-le-au-pierdut-politistii-la-zaruri-cu-interlopii/
Hai ca sunt buni astia la BMW, fac multe smenuri, castiga licitatii ajutati. La o asa firma cu atatea amenzi si mizerii facute nici nu m-as uita. Asa cum dau spagi sa prosteasca pe altii, asa va prostesc si pe voi. Meritati ce primiti!
Si tot de oftica fac toti misto de voi ca sunteti prosti, cocalari si retardati:
https://www.timesnewroman.ro/life-death/cocalar-care-circula-pe-banda-de-autobuz-obligat-sa-ia-40-de-calatori-in-bmw/
Ei cauta in continuare prosti pe care sa ii convinga ca merita sa dea bani pe asa ceva. Altfel ar pierde foarte multi bani.
Tu esti parte din drupul tinta care nu a evoluat si meriti tot un BMW diesel sh, adus din Germania pe platforma, pentru ca pe roti nu merge, pe care il vei trece ITP blat si la care vei face service la un baiat de la coltul blocului.
Banuiesc ca nu iti plac articolele cu cate amenzi a luat BMW pentru ilegalitati sau ca politia romana si-a tras BMW dupa o licitatie manarita :))
E normal, esti si tu un cocalar si vei lua apararea la mizerii. Nimic deosebit fata de ceilalti posesori de troace.
Laturi faceti voi, cocalarilor, care le tot luati apararea.
Adevarul e ca si-a luat amenzi si daca tu ii tot aperi inseamna ca esti un smenar care face si el combinatii si ii plac mizeriile.
Un om corect nu ar lua apararea unei marci mincinoase!
Faptul ca apeleaza la minciuni ca sa vanda e clar ca nu e capabila sa vanda cu produse de calitate! Vand mizerii la fraieri. Si sunt incurajati si ajutati de oameni corupti care inchid ochii la teste de emisii, de mecanicii care iau spagi ca sa le treaca ITP, de cei de la RAR care inmatriculeaza toate jafurile, de presedinti care isi ajuta prietenii sa castige licitatii.
Despre varianta PHEV putem mentiona:
https://www.ultimatespecs.com/car-comparator/137048,134944/Volvo-V90-2016-vs-BMW-G60-5-Series-Sedan.html
Deci BMW e varza daca ne uitam la ce ofera Volvo.
Iar despre amenzi, le iei apararea degeaba. Toti ce poti face e sa le cumperi produsele in continuare ca sa ii ajuti sa faca profit si sa plateasca o parte din amenzi. Au nevoie de voi ca sa supravietuiasca. Au nevoie de spagi si mizerii ca sa vanda. Si au nevoie de prosti care sa ii creada si sa cumpere in continuare. Cu cat sunteti mai multi, cu atat vand mai mult si fac profit.
Nu va lasati, continuati!
E un test facut in alta tara, dar nu conteaza cocalari cu BMW gasesti peste tot:
https://www.autocar.co.uk/car-news/advice/800-miles-week-electric-car-12-things-i-learned
In articol sunt mentionate 2 BMW-uri:
Un X6 diesel parcat (cu motorul pornit 20 de minute sa fie sigur retardul ca pute pe langa el) pe un loc pentru mașini electrice si un Seria 5 PHEV care nu era conectat sa incarce si ocupa locul pe care altcineva putea sa il foloseasca.
Asta denota ca prostii cu BMW-uri sunt peste tot. Si nu sunt doar prosti, sunt si nesimtiti. Nu e de mirare ca sunt cei mai prosti soferi peste tot in lume.
Atat ii duce pe ei capul: sa parcheze unde vor si sa ocupe locuri destinate mașinilor electrice cu jafurile lor diesel.
Si apoi ne plangem ca nu avem destule statii de incarcat. Normal ca nu, pentru ca avem destui prosti cu dieseluri parcati pe locurile destinate electricelor.
https://www.alamy.com/a-selfishly-parked-bmw-diesel-engined-car-which-is-across-two-2-parking-spaces-reserved-for-electric-charging-vehicles-electrically-powered-cars-only-the-car-remained-parked-for-several-hours-it-did-not-receive-a-penalty-charge-due-to-the-current-coronavirus-covid-19-emergency-which-seems-to-have-stopped-parking-enforcement-attendants-from-working-uk-stockmo-image351714512.html
Deci cum stam cu laturile? Cine le scoate?
Foci spălate pe creier, pardon, gâște bete. Vezi, mai schimbă și el placa.
Din cate am intalnit, BMW si-au luat din ochi pacalicii care habar nu aveau cum functioneaza un sistem hibrid si erau super incantati de niste lumini proiectate pe jos cand deschideau portiera.
BMW isi iau cei ce se imbata, drogatii, pestii, coruptii.
Cu BMW mergea si Dragnea (mașina baiatului mare afacerist), fara ITP.
Nu toata lumea e la acel nivel de prostie.
Si am condus vreo 3 BMW de curiozitate. Sunt departe de ce ofera alte marci.
De aia ai BMW face reclama destinata publicului limitat: mașinile lor sunt destinate placerii de a conduce:)) prin asta a se intelege sa conduca cocalarii cum vor ei fara sa respecte regulile de circulatie care sunt pentru altii facute, sa parcheze unde vor ei, mai ales pe locurile destinate persoanelor cu handicap, pentru ca ei sunt cu adevarat handicapati si niste gunoieri pentru ca ii curata pe vest europeni de toate troacele obosite diesel SH.
Deci cine vrea BMW, o sa ia BMW oricat de proaste sunt, oricat de mult ulei mananca, oricati km au dati inapoi, din oricate bucati sunt facute, pentru ca cel mai important e semnul care iti da acces la parcat oriunde, la mers pe linia de tramvai sau autobuz, la mers pe partii de schi, la parcat pe nisip langa prosop.
Atat pot proprietarii, deci cand astia le cumpara, ce sa mai incerce altii sa schimbe? Nivelul lor e atat de jos, ca nu pot duce mai mult.
Coruptie exista pretutindeni. Unele state au spaga inscrisa chiar in constitutie (SUA) sub numele pompos de lobby. Si sa nu-mi spuna nimeni ca e altceva pentru ca un deputat/senator e ales prin vot popular ca sa le reprezinte interesele cetatenilor iar deputatul/senatorul ia spaga de la firme/corporatii ca sa le reprezinte lor interesele. Si nu e greu de ghicit care interese o sa se dea de ceasul mortii senatorul/deputatul sa le reprezinte cu mare interes.
Dealtfel se vede zilele astea cata coruptie era defapt in lupta anticoruptie de la noi, lupta care a fost nasita de "deepstate-ul" american.
China vine bine din urma si BMW vinde destul de bine electrice, desigur pe alte piete, nu in Romania. Pentru romani au pregatite reclamele cu diesel.
Nu ți se pare că compari mere cu pere? Adică un XC60 cu un bmw nu se știe de care, dar știm că e motor de 3 l pe care-l compari cu unul de 2 litri. Apoi zici că 400 Nm nu se simt ca 400Nm. LOGIC! Te așteptai, cumva să fie invers? Bine, mai zici și "că consumul e un pic cam mare mai ales dupa ce golești bateria."
Păi, stai așa, consumul nu-l faci ca o medie baterie+ termic? Fără să mai spun că confunzi phev cu mildhibrid, care n-are nicio treabă în cazul de față.
Am mai intalnit meseriasi care credeau ca rup sosele cu un amarat de BMW 2.0 diesel.
Motorizarea T8 pe Volvo e destul de veche, adica are deja vreo 8 ani, initial a fost cu 407 CP, iar acum e cu 455 CP.
Despre cum se conduc mașinile cred ca depinde de fiecare. Pentru unii BMW e mai sportiv ca asa zic studiile si ziaristii platiti de BMW sa le scoata mai bine.
Volvo a fost intotdeauna orientat catre siguranta si comfort. Scaunele Volvo sunt unele dintre cele mai confortabile din clasa lor, deci la drum lung nu sunt probleme.
Consumul este mai mult decat acceptabil la T8. Undeva la 8l/100 la drum lung fara sa incarc pe drum si eu am modelul cu prima motorizare T8 si bateria de 9,4 kwh.
Mașina se conduce foarte bine si nu mi se pare deloc ca directia e imprecisa. La 230km/h se aseaza foarte bine pe Autobahn, suspensia pneumatica isi face bine treaba, deci nu sunt motive de "suparare".
Volvo PHEV T8 are mai multe moduri de condus: daca alegi Power, mașina combina cele 2 motoare (suspensia se ajusteaza pentru o aerodinamica mai buna) si ai raspuns rapid cand apesi acceleratia, altfel e optimizat pentru condus relax, in modul Hybrid.
Deci dupa ce mai conduci, sa ne mai zici cum ti se pare.
Volvo este o mașină ok+, scaune comode dacă sunt cele cu extensie lombară de acord.. aș prefera totuși mai multă susținere laterală si la nivelul premiu ar cam fi cazul sa avem susținere laterală reglabilă, plus tetiere ajustabile.
Perfect de acord este o mașină care este plăcută la drum lung, ACC-ul combinat cu drive assist merge brici, menține mașina pe mijlocul benzi chiar și în curbe mai mari atâta tâmp cât marcajul este ok. Ce-i ciudat ca dezactivarea drive assist când marcajele sunt insuficiente se face fără nici un fel de atenționare în afarǎ de faptul ca volanul verde se schimba in gri, adică trebuie “să stai” cu ochii pe bord. Chiar dacă prefer X3, nu am nici o problemă cu XC60, mai puțin customer service, dar probabil este o chestiune locală… țara lui Papură Vodă ;)