Versiunea sport a lui Chrysler 300 va purta denumirea S în loc de SRT8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Chrysler au anunţat că versiunea sport a lui 300 nu va mai purta denumirea SRT-8. Mai precis, cea mai sportivă încarnare a unui Chrysler 300 va purta sufixul S în locul deja-celebrului SRT-8. Noul model va acorda atenţie sporită reducerii consumului de carburant şi al emisiilor, iar cei de la EGMCarTech anunţă că modelul 300 va avea un sistem de frânare mai performant, alături de jante de aliaj uşor de dimensiuni mai mari şi cu pneuri mai late faţă de generaţia precedentă. În plus, urmează o serie de modificări aerodinamice, care vizează în special partea frontală.
Motorul este preluat de la Jeep Cherokee SRT-8 şi este un V8 HEMI de 6.4 litri. Unitatea furnizează în jur de 470 CP şi vine în compania unei transmisii automate cu opt trepte. Propulsorul este cu 110 CP mai puternic decât actuala motorizare furnizată de acel model, un V8 HEMI de 5.7 litri.
Acest anunţ nu a făcut decât să alimenteze curiozitatea legată de o potenţială versiune sport a lui Lancia Thema. Motoarele HEMI V8 de 5.7 sau 6.4 litri ar fi dificil de propus în Europa, din moment ce clienţii nu ar fi atraşi de un model cu o cilindree atât de mare din cauza taxelor mari care sunt aplicate motoarelor de acest gen, dar ar putea fi în lucru o versiune Thema Turbo sau Thema Ferrari care ar putea utiliza la rândul ei un V8, acesta din urmă fiind de provenienţă Maserati.
Chiar şi aşa, este foarte probabil ca motorul pe care îl va utiliza versiunea de performanţă a lui Lancia Thema, dacă va exista aceasta, să fie unul supraalimentat realizat de Fiat PowerTrain Technologies.Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Stiu ca o sa imi explice unii ca motorul asta o sa tina 14 000 000 de ani si nici insusi Chuck Norris nu il poate defecta... insa cine naiba isi doreste sa tina o masina mai mult de 5-6 ani? Cu ce ma incalzeste faptul ca masina mea o sa aiba motorul original cand va fi casata de al 5-lea proprietar al ei pe care probabil nici nu il cunosc.
Audi are un 1,2 tsi cu 2 turbine si 2 compresoare.E SF curat.Ar fi interesant sa testati un asemenea motor(hemi)si apoi sa vorbiti.N-o fi cel mai bun,dar precis e impresionant in sensul bun.Tehnologie invechita?Toate motorele merg pe acelasi principiu.E vorba de ce au pus pe langa ele:electronica,turbine,pompe de apa cu rotoare din plasic(ca sa le schimbi obligatoriu)samd.Tehnologie invechita este carburatorul.Si cam toti constructorii cauta aliantele.E mai usor sa iei de-a gata decat sa cheltuiesti milioane in cercetare.Vezi BMW-PSA!
Stima!
Daca pentru tine doar carburatorul este tehnologie invechita... imi fac o oarecare idee despre cunostintele tale pe ramura asata. Poate stii bine sa faci prajituri sau te descurci cu andrelele. Nimeni nu e perfect.
Dar sa vedem si partea pozitiva a modelului ''DE TOP' Chrysler... nu e puternic dar consuma mult si cantareste mult. Ceea ce e numai bine pentru puntea fata. Este ca un carut de cumparaturi cu un bax de apa asezat la capatul anterior.
Daca la 6,4 l avem 470Cp la 1 l avem X. Il aflii pe X si il scrii pe o bucata de hartie. Refaci ecuatia asta al dracului de dificila si cu alte motoare ASPIRATE ca sa compari raportul putere/cilindree. Si fa tu chestia asta de exemplu cu diverse motoare V8 aspirate de la Lexus, Merc, BMW, etc.
PS desi pare incredibil, raportul CP/cmc nu reflecta calitatea materialelor sau tinuta de drum a unei masini.
@ kumite @ VAG
Cu extrem de putine exceptii, masinile sport americane sunt niste aberatii. Pe langa ca tehnologia este, intr-adevar, foarte veche si foarte ineficienta dpdv sportiv (ultima generatie de Mustang are punte rigida pe spate - o rusine), mai sunt si facute in bataie de joc. Nu credeti? Urcati-va intr-un Dodge Charger. Absolut jenanta masina aia...Si nu doar ea...
@ kumite
Conduse in exact acelasi stil, Impreza va avea un consum mai mic decat SRT 8. Iar daca tot vrei sa faci o comparatie cinstitia, compara plasticele din SRT cu cele de pe Toyota/Lexus. Sau ca sa fiu maxim de obraznic, compara-le cu cele de pe nemtoaice...
Acum ,te rog sa ma corectezi,sa-mi spui cat de absurd gandesc,bla,bla,bla....Impresioneaza-ma cu inteligenta ta!Baga de seama ca stiu sa scriu corect,ceea ce te va intriga din nou.
Te salut prietene!Cum mai esti?
Lache!
Stima!
Nu ma intriga deloc ca stii sa scrii mai mult sau mai putin corect. In tara asta, tot omu` (ca sa nu folosesc expresia consacrata) a facut un pic de scoala indiferent daca a avut sau nu nevoie.
Revenind la subiect, daca lucrezi cu ele si poti sa spui asa ceva, inseamna ca ai oarece probleme. Motoarele/masinile nu crapa doar fiindca sunt proaste. Mai crapa si din cauza faptului ca incap pe mainile unor imbecili. Dupa cum am mai spus de vreo cateva ori pana acum, in 5 zile iti fac praf orice motor daca imi propun acest lucru.
Si, in caz ca nu stiai, mai exista si altii care fac motoare mici cu putere mare. Mai are vreun rost sa aduc in discutie deja celebra Honda? Despre care gurile rele spun ca cica ar bate la fiabilitate inclusiv americanele desi au putere litrica mult mai mare...
Nu ai reusit sa ma lamuresti inca in legatura cu futurista (presupun ca daca ai scoala nu mai trebuie sa-ti spun ca acest cuvant nu inseamna vreo porcarie) tehnologie "pushrod" de pe magnificele motoare HEMI...
Apropo, "defunctul Viper" este defunct pentru un motiv foarte simplu: era foarte prost. Ca masina sport era absolut infecta, greoaie, perfect dezechilibrata, extrem de instabila (chestie extrem de grava la o masina sport) si cu o fiabilitate discutabila. Nu mai vorbesc de consum ca sa nu fiu acuzat de ultraj contra bunelor moravuri. Singura "calitate" a fost look-ul care dadea bine la show-off...
@VAG
Daca ma iei cu "ma baietel" si cu constatari generale, te-ai bagat singur in categoria habarnistilor tupeisti unde poti sa ramai pana joi dupa Miercurea-Ciuc.
George.
Doar 5 zile?Eu il fac praf in 30 de minute.Doar atat poti?Duh!
Cum plm se face ca numai imbecilii au STI?Tu erai anti honda convins.Ti-ai luat cumva honda,intre timp?
Uite si dovezile in acest sens:
1. Spunand ca poti face praf orice motor in 30 de minute nu ai facut altceva decat sa-mi dai dreptate si sa te contrazici singur. In sensul ca eu am spus ca fiabilitatea depinde si de utilizator, nu doar de calitatea materialelor si a asamblarii. DUH
2. Nu e vorba ca "numai imbecilii au STI". Or fi si oameni destepti printre ei. Conteaza proportia. In general, STI isi iau astia care vor "sa rupa soseaua"...Pana sa ajunga sa rupa soseaua, reusesc sa rupa masina...Soarta.
3. Eu nu am fost si nu sunt "anti Honda convins". Saracul de tine, atata ai fost in stare sa intelegi din kilometrii de text pe care i-am scris pe acest site...Pacat de carte...
Pai daca dau drumul la uleiul de motor si apoi plec la drum,cat crezi ca va tine motorul?Da' te-a pocnit bine de tot recesiunea!Si in cap,si in stomac!Cu carte si fomist!Bat campii,nu ma baga in seama!Da,pacat de carte,da' nu mor de foame cu un .... de skoda la scara blocului.Nu-
i asa ca e extraordinar de usor sa jignesti?Ce mai face fratele?Mai primesti informatii de el?
Sa traiesti bine!
Esti genul de om care se adreseaza celorlalti cu apelative ca BOSS sau Sefu? Dupa care urmeaza binecunoscuta ne dai si noua de o Cola.
Omule, eu ma refeream la metode de a distruge un motor FARA SABOTAJ!!!
Prin acte de sabotaj reuseste orice dobitoc sa faca praf o masina. Unul saracu` (vai de capul si de viata lui) mi-a spus ca rezolva problema in 30 de secunde, cat ii trebuie sa gaseasca un zid solid ca sa se loveasca cu masina de el.
Cu asta mi-ai dovedit ce meserias priceput esti...Nu era mai simplu si mai usor sa crestezi cureaua de distributie cu un bricegas/cutter? Si se rezolva in fix 5 minute...
Succesuri maxime!
Masinile mai destepte nu te lasa sa pornesti motorul daca n-ai ulei in el. Cum ar fi de exemplu .....ul de Skoda Octavia...
Hai ca esti varza cu jumari...
Cine a spus ca Viper era extraordinar de stabila? Cumva baieti din astia care au sarit din Pinto in Viper?
In ceea ce priveste fiabilitatea, cred ca iti iei informatiile din surse foarte dubioase, ca sa nu spun altceva. De principiu, multe dintre topurile de fiabilitate sunt facute dupa ureche de saormari dar topul care scoate Lincoln cea mai fiabila masina DIN LUME este sigur o mare aberatie.
Acum cauta mataluta studiul realizat de J.D POWER in 2011 si o sa vezi acolo care e cea mai fiabila masina(marca). Acum mergi si spune-le la toti din satul tau ca masinile americane sunt cele mai fiabile.
Cred ca-ti dai seama ce frustrat si nesigur pari cand mi te adresezi cu diminutive si cu formule de diminutivare specifice cocalarilor mioritici...
Pana una alta vad ca tu esti foarte prost informat. Cu Viper or fi mers multi la viata lor. Asta nu inseamna ca sunt profesionisti si ca pot emite pareri rezonabile.
Eu n-am vazut nici o autoritate in domeniu sa laude masina asta. In plus, poate ca nu stii, masina asta a fost scoasa din productie. De buna ce era? Am mari indoieli.
In alta ordine de idei, trebuie sa fii tare rupt de realitate sa crezi in studiile de fiabilitate ale lui JD Power. In general, studiile de fiabilitate sunt proaste dar cele de la JD Power sunt sub orice critica. Pe alte paliere or fi buni dar aici isi prind urechile grav.
Cat despre Viper,parerile alea erau ale unor piloti care l-au testat.
Masina asta a fost scoasa din productie pentru ca ea din 1992 pana in 2010 a ramas practic neschimbata(ma refer la design). Asta inseamna ca a fost foarte apreciata de multi oameni. Normal ca e timpul pentru o schimbare. Ce bmw sau mercedes stii tu care a ramas neschimbat atata timp si a avut succes?? Cred ca niciunul.....
Si stai linistit,noua generatie Viper e pe drum.
Oamenii de la JD Power sunt slabuti rau de tot pe palierul studiilor de fiabilitate. Daca nu erai in halul asta de superficial si pafarist, poate ca ti-ai fi dat seama de asta si singur. Tu esti din rasa aia de oameni care iau de bun orice rahat cu eticheta de dulceata de gutui si se dau pe spate cand aud un nume sonor fara sa accepte ideea ca si "meseriasii" gresesc si dau gherle.
Pentru un pilot si in comparatie cu masinile de curse, Viper poate parea stabil. In comparatie cu o masina sport de strada, e slab...
In alta ordine de idei, design-ul a ramas la fel de "neschimbat" cum a ramas designul lui Porsche 911 (hai sa facem comparatii corecte). Daca era asa cum spui tu respectiv ca design-ul nu s-a schimbat fiindca masina arata asa de bine iar tehnologic era beton, de ce nu l-au schimbat in productie? Auzi argument: "Normal ca e timpul pentru o schimbare". Te-ai gandit mult sa spui asa ceva?
Stii cat de nelinistit eram eu ca nu se mai produce Viper? Aveam cosmaruri ca a ramas lumea fara o aberatie tehnologica...Whew, ce bine ca nu-i asa...
@ kumite
Pentru lanturi de distributie ai alte solutii. Dar nu stiu daca ti-ai dat seama pana acuma (ma astept sa nu) care este de fapt esenta discutiei motiv pentru care ai luat-o pe aratura cu busonul de la baie desfacut.
Omule, eu iti atrageam atentia asupra faptului ca distrugerea unui motor prin acte de sabotaj e floare la ureche pentru orice dobitoc. Ar fi cazul sa renunti la obsesia ta si sa revii in lumea normala (slabe sanse oricum) adica la aspectul de baza: ca esti pe langa subiect in ceea ce priveste masinile...si cica te mai si ocupi de ele...penibil...
In alta ordine de idei, cand spui "pupincuristi si lingai" te referi cumva la parvenitii sfertodocti care au plecat din Rumanica si acum nu au nimic mai bun de facut decat sa arunce cu ulei de motor uzat peste cei ramasi aici?
Tot uleiul de motor uzat din lumea asta nu-i suficient!Deci tu faci parte din lumea normala!In Rumanica?Keep going,mate!
JD Power vs.Gogu mioriticu'?
Desi suna lipsit de modestie, ma consider parte din lumea normala (ma rog, normalitatea e relativ relativa).
Stiu, iti vine greu sa crezi ca poate exista normalitate intr-o hazna fetida precum e Rumanica dar normalitatea nu este proprietatea exclusiva a acestei tarisoare...duh. Asta spune deja foarte multe despre tine. Si nu neaparat lucruri bune.
Generalizarea, dupa cum am mai spus-o de vreo paispe mii de ori, este apanajul oamenilor cu intelect atrofiat.
Si da, JD Power e mai prost pe parcela asta decat "Gogu mioriticu", indiferent cine o fi ala. Sa nu uitam faptul ca si tu tot un mioritic esti avand in vedere ca porti aceeasi eticheta respectiv "Made in Romania"...