Introducerea acestei motorizări în gama Giulietta va reduce spaţiul dintre performanţele hatchback-ului compact şi capacităţile lui 4C. În plus, unitatea din aluminiu va asigura o creştere a manevrabilităţii asigurate de Giulietta, deoarece propulsorul este mai uşor decât actuala unitate. Actuala versiune Quadrifoglio Verde a lui Giulietta are un motor turbo de 1.742 centimetri cubi, care asigură 235 CP la 5.500 rpm şi 340 Nm de la 1.900 rpm.
Motorizarea TBi 1750 a lui Alfa Romeo 4C asigură 240 CP la 6.000 rpm şi 350 Nm între 2.100 şi 4.000 rpm. Reprezentanţii Alfa Romeo spun că 80% din cuplul maxim este livrat încă de la 1.800 rpm. Graţie acestor capacităţi şi a masei reduse, 4C este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde şi să atingă peste 250 km/h, totul în timp ce modelul respectă normele Euro 6.Via Autocar
8:30 Alfa Romeo Giulietta QV (235 CP)
iar laudatul Golf cu 250 CP si 6.2s pt 100km/h, varianta R32 DSG face pe varianta de circuit mai scurta 8:36 :
19,700 m (64,600 ft) 8:36 Volkswagen Golf Mk5 VW R32 MKV DSG
Concluzia: Nu te lua niciodata dupa datele tehnice scrise in manualul masinii poporului - s-ar putea sa ai multe surprize, surprize...
VW Golf GTI (MkVII) 8:29.00
Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio verde 8:30.39
@iceman pai pe atunci aproape falimenta dar sa-l lasam in pace
VW Golf Mk V R32 8:49.00 140 '05 247 / 1510
adica cam in aceeasi perioada cu 156-le GTA care avea cam acelasi tip de motor si aceeasi putere
Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00 140 '03 250 / 1445
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html si tot aici verifici si timpi de mai sus scosi de G7 GTI
Alte pareri domnule Gigi contra?