Renault a prezentat la Salonul Auto de la Paris conceptul K-ZE, un SUV electric de oraș cu autonomie estimată la circa 250 de kilometri conform vechiului standard NEDC. La vremea respectivă, constructorul francez a precizat că SUV-ul va primi o versiune de serie care în faza inițială va fi comercializată doar pe piața din China.
Iată că oficialii mărcii din Hexagon au confirmat acum că versiunea de serie va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Snaghai, care va avea loc în luna aprilie.
"Următorul nostru model electric va fi SUV-ul de segment A K-ZE, pe care îl vom prezenta în aprilie la Shanghai și care va fi produs și vândut în China în cursul acestui an. 70% dintre mașinile electrice vândute la nivel global s-au comercializat în China, dintre care 45% în segmentul A, așa că era urgent să intrăm pe această piață", a declarat Gilles Normand, directorul diviziei de modele electrice Renault.
De asemenea, acesta a dezvăluit că Renault a avut dificultăți în aprovizionarea cu baterii, însă în prezent are contract cu LG Chem pentru doi ani.
"În prima parte a anului 2018 am rămas fără baterii.
Am recuperat cu o creștere de 62% în a doua jumătate a anului. Ne-am asigurat bateriile pentru următorii doi ani de la LG și acum putem produce la capacitate normală motoarele electrice", a adăugat el.Via Autoactu
SUV nu are această problemă.
2) Oamenii sunt mai graşi, mai puţin sportivi şi vor să se urce, să coboare din maşină cu mai puţin efort şi chiar poziţia corpului în SUV este mai bună pentru cei.... obezi sau cu hemoroizi
3) Fiind mai înalte vezi traficul mai bine şi ai şansa ca bara ta să fie în parbrizul unei berline ce înseamnă că trăieşti tu, moare el (din păcate sau nu, unii i-au în considerare şi acest factor)
Deci SUV mai ales clasa A sunt foarte bune.
Modelul este foarte reuşit şi este bazat pe un Renault care se vinde deja în India !!!
Dar ce facem cu Europa la care vacii???
70% electrice se vând în China. Ruşine Europa.
prin orase.
SUV urile moderne au aceiaşi greutate cu berlinele,
se parchează mai uşor, au camere video 360* multe din ele sau cele clasă A sunt mai mici decât berlinele.
E-Kwid-ul nu va fi oricum low-cost în suprataxata Europă, deși prețul real ar trebui să fie sub 10-12K € (după mine, evident.)