BMW are un program încărcat de lansare pentru modele electrice în următorii doi ani, iar unul dintre cele mai așteptate vehicule este versiunea de serie a prototipului iNext.
Pentru moment, BMW nu a anunțat încă numele versiunii de serie, însă publicația BMW Blog susține că reprezentanții mărcii au decis ca acesta să fie promovat drept BMW iX.
În cazul în care va fi confirmat, numele se potrivește cu politica adoptată de BMW pentru modelele sale electrice. Versiunea de serie a SUV-ului electric BMW iNext va avea o autonomie oficială de circa 600 de kilometri conform standardului WLTP și va integra sisteme autonome de nivelul 3.
BMW a confirmat anterior că producția noului model va începe în 2021 la uzina pe care constructorul o deține în localitatea germană Dingolfing.
Până atunci, constructorul german urmează să lanseze BMW iX3, care va deveni în 2020 primul SUV electric al mărcii din Munchen și va reprezenta pratic versiunea electrică a SUV-ului X3. Acesta va avea o baterie suficient de generoasă pentru a asigura o autonomie de 400 kilometri (WLTP) care va putea fi încărcată la stații de încărcare rapidă de până la 150 kW.
Modelul va fi lansat la nivel global, însă producția va avea loc doar la uzina Shenyang din China.Ulterior, în 2021, BMW va da startul producției în Germania și pentru BMW i4, un coupe de clasa medie cu patru uși care va oferi o autonomie de până la 600 kilometri (WLTP). Germanii nu oferă încă detalii complete despre sistemul de propulsie, însă anunță că accelerația de la 0 la 100 km/h se va realiza în mai puțin de 4 secunde, în timp ce viteza maximă va depăși 200 km/h.
Mai este doar putin pana la cei 600-800 km - media autonomiei pentru masinile cu motor pe benzina sau 700-900 km - media pentru masinile cu motorina.
Sa vedem insa si preturile
Poate intreaba cineva de la Automarket pe reprezentantii VW de ce ID.3 1-st este in Romania mai scump si mai slab echipat decat in Norvegia, desi in Romania iernile nu sunt ca in Portugalia, in Romania iarna sunt si - 25 de grade.
VW are de gand sa bage masini electrice de doi bani in Romania:
- fara pompa de caldura;
- fara sistem de incalzire-racire la baterii;
- cu sisteme de asistenta doar pe variantele foarte scumpe;
- cu plastice de 2 lei
- la preturi mai mari decat in alte tari din UE
Orice alta varianta e mai buna decat VW elctric: Tesla, Kia, Honda, Hyunday, Peugeot, Opel etc...
Daca nu credeti intrebati direct la VW si publicati un raspuns oficial.
Ca sa ne apropiem de o dezbatere realista...
Si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii, vedeti ce dotari are VW ID3 1ST la un pret de start de 32.715 euro (330.000 coroane norvegiene) in Norvegia si ce dotari are in Romania...are in standard tot ce va spun eu mai sus ca in Romania liseste: https://www.volkswagen.no/no/biler/id3.html
In Norvegia VW ID.3 1-st edition va porni de la 32.715 euro - baza
In varianta din Norvegia este mult mai bine echipat decat in Romania!
https://www.volkswagen.no/no/biler/id3.html