Audi intenționează să aibă o gamă formată din 12 modele electrice în pană în 2025, astfel că producătorul german pregătește deja noi lansări.
Pe listă figurează și versiunea de serie a conceptului Audi e-tron GT, care a fost dezvăluit cu un an în urmă.
Marc Lichte, directorul de design al producătorului de la Ingolstadt, a explicat că Audi va lansa la Salonul Auto de la Los Angeles din noiembrie 2020 un model electric coupe, cu referire indirectă la e-tron GT. "Peste încă un an vom prezenta noul nostru coupe", a precizat Lichte.
În versiune de concept, Audi e-tron GT utilizează două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, pentru a oferi astfel tracțiune integrală. În total, cele două motoare generează 434 kW, echivalentul a 590 de cai putere.
Între timp, bateria Li-Ion are o capacitate de 90 kWh și este montată sub podeaua conceptului, iar autonomia oficială este de peste 400 de kilometri.
Audi e-tron GT va fi al treilea model electric din portofoliul Audi și se va adăuga actualelor e-tron și e-tron Sportback, ultimul prezentat cu numai câteva zile în urmă chiar la Salonul Auto de la Los Angeles.
Oficialii Audi au confirmat recent că, în viitorul apropiat, va introduce o serie de schimbări la stabilirea numelor modelelor sale electrice prin utilizarea unor nume deja existente pe modele cu motoare cu combustie internă.
"e-tron a fost primul nostru model electric. În viitor vom începe să amestecăm și numele normale de modele, iar pimul va fi Q4", a explicat Matt Mostafaei, managerul de produs pentru e-tron Sportback.Oficialul Audi se referă la Q4 e-tron, conceptul unui SUV electric de 300 de cai putere cu autonomie de 450 de kilometri care va primi versiune de serie la sfârșitul anului viitor.
https://www.youtube.com/watch?v=lqfQP5HGIxw
Preturile AUDI sunt insa MAI MARI.
In circa 2-3 ani este posibil sa ajunga la performantele americanilor DE ACUM....
Pe parcurs lucrurile se mai pot echilibra cu bani MULTI si multa INOVATIE...
Furnizorul croat de subansamble nu degeaba a fost stimulat (povestea-i lungă) să devină *leading edge*-ul EV-tech. Taman de marile corporații,care știu că-s prea rigid-greoaie pentru unele sarcini specifice.
@q: Glumești cred -- chiar dacă P. Schreyer (ex-Audi) e de ani buni designer șef la coreeni, e-tron GT e la ani-lumină ca stil. Poate chiar cel mai reușit design de coupe cu 4 uși EVER (peste Porsche Taycan după mine.)
Asteptam acum cu maxim interes si derivatele de la Skoda, Seat si MAN ca tot au o platforma de share-uit la toti si ne place sa fim prostiti cum ca vorbin de N-spe masini diferite cu identitati si comportament diferit...