Versiunea de serie a hypercar-ului electric Rimac C_Two va fi prezentată la Geneva: livrările vor demara până la finalul anului 2020

de Cornel Șocariciu
Marti, 17.12.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea de serie a conceptului Rimac C_Two va fi expusă în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie. Conceptul producătorului croat a fost echipat cu patru motoare electrice care dezvoltă 1.914 cai putere.

În cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2018, producătorul croat Rimac a prezentat conceptul C_Two. Hypercar-ul electric a fost echipat cu patru motoare electrice capabile să ofere 1.914 cai putere și 2.300 Nm.

La scurt timp de la debutul conceptului C_Two, reprezentanții Rimac au anunțat că au demarat procesul pentru dezvoltarea versiunii de serie.

În această primăvară, Rimac a început producția prototipurilor pentru teste. Conform reprezentanților producătorului croat, până în acest moment au fost realizate o serie de teste pentru verificarea sistemului de propulsie, a elementelor de siguranță pasivă, a suspensiilor și a sistemelor electronice de control.

În perioada următoare, oficialii Rimac spun că inginerii, piloții și tehnicienii vor începe testele finale, astfel încât modelul de serie să fie gata până în primăvara anului viitor.

"Muncim foarte mult pentru a da versiunii de serie forma pe care ne-o imaginăm: un hypercar capabil să deblocheze performanțele extreme ale unui sistem electric de propulsie și să ofere celui aflat la volan o experiență de top", a declarat Mate Rimac, fondator și CEO Rimac.

Conform reprezentanților Rimac, versiunea de serie a conceptului C_Two va fi expusă în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul viitor, iar livrările ar urma să demareze până la finalul lui 2020.

Totodată, oficialii Rimac menționează că versiunea de serie nu va prelua numele conceptului expus la Geneva în 2018.

Comentarii (4)

  • inexorabil
    Am numărat nu mai puţin de şapte articole consecutive axate pe e-decerebrare şi încă numai pentru ziua de astăzi! Dar de ce m-aş simţi surprins?...Iată “România normală”, alias o picătură din oceanul la fel de nor-mal(function).
    7 3
  • RIMAC_MAC
    La ce tehnologie are putea fi mai putin banal designu. Dar merge ca vector de imagine pt electrohipnoza.
    @inexo: AM ca simplu web-bot digera si el ce i se da pe flux comandat de mai sus nu-i deci vina lor saracutii ca la 1% bev-vanzari sint 200% stiri despre ele.
    10 3
  • someone
    prea multi cai....nu inseamna ca daca ai banii sa o cumperi , ai si skill-ul sa o stapanesti
    5 1
  • inexorabil
    @RIMAC_MAC, fără îndoială. Apropo, ştii ce mi se pare că lipseşte din ecuaţie? Păi, tocmai părerea personală despre “electro-autonome” (doi termeni care vor deveni tot mai “paratactici”) a fiecărui…redactor AM. Sunt conştient de cutezanţa mea şi evident că nu i-ar obliga nimeni şi nimic să şi-o exprime în (pentru) public, dar eu, unul, vreau să ştiu…Şi nu ca să lipesc apoi “verdicte” (adevărat/fals sau bine/rău), ci fiindcă eu cred cu fermitate că ar trebui mizat pe mai mult dialog între cei care informează şi cei care recepţionează (şi “rumegă”) informaţiile (dacă nu cumva masele le primesc gata “rumegate”, ele “trebuind” doar să le “asimileze” în forma “originală”, însă în prea puţine cazuri verificabilă…). Deocamdată, AM funcţionează ca un “punct din reţea”. Atât…

    Mă rog, aşa înţeleg eu rolul educativ al mass-mediei – dacă (mai) există un asemenea rol…Curios este faptul că, OK, lumea este vânată de propaganda Sistemului, dar tocmai oamenii de la care aştepţi dezbaterea şi lămurirea motivelor (oricât de oculte) pentru care se insistă (zi de zi, ceas de ceas, chiar clipă de clipă) cu inocularea “noului” modus pensandi/operandi/vivendi (chiar şi amandi) preferă…silenzio stampa. Este ca şi cum un învăţător/profesor ar intra în clasă, ar preda lecţia în mod mecanic, n-ar iniţia nicio colaborare cu elevii şi ar pleca la fel cum a venit (nu că nu s-ar şi întâmpla în realitate). Dacă vreunul dintre ei ar “îndrăzni” să-i solicite implicarea, probabil că i-ar riposta că ori vrea să rămână “imparţial”, ori n-are timp de “aşa ceva”, ori el pur şi simplu îşi “face datoria şi atâta tot”. Sau probabil că politica site-ului se rezumă la tactica “prudentă” de genul “Fiecare este liber constituţional (prin prismă juridică şi naturală) să tragă concluziile de care este capabil sau care i-ar plăcea/conveni/folosi”. Corect, dar pe mine, unul, mă interesează…adevărul.

    Cert este că, în ziua de astăzi, s-au înmulţit aşa-zişii “influencers”. Nu insinuez că ei ar constitui şi redacţia AM, dar, deşi am uzat des de sintagma “comunitatea AM”, simt că, totuşi, ca în orice mediu social, s-a căscat un abis între civili şi…restul (neexcluzând interşanjabilitatea, ca regulă dominantă). Astfel, ce parteneri ne putem imagina? Mai suntem (consideraţi) şi altceva decât consumatori (volens nolens) de publicitate (aaa, inclusiv pro-electrice) ?

    În definitiv, aniversăm 30 de ani de la…ce? De la apusul tăcerii, cică.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru