Roadsterul dezvoltat de Alfa Romeo şi Mazda va costa mai mult în versiunea comercialziată de italieni, spun cei de la WhatCar. Potrivit publicaţiei britanice, versiunea italiană a roadsterului va avea o gamă mai largă de motorizări, toate preluate din gama Alfa Romeo, iar această versiune va costa mai mult pentru o poziţionare mai clară pe piaţă. Încă de la anunţarea acestui parteneriat, japonezii au anunţat că roadsterul va avea două versiuni distincte, care vor fi poziţionate distinct pe piaţă.
Potrivit primelor informaţii, versiunea Mazda a roadsterului dezvoltat împreună cu Alfa Romeo va fi echipată cu un motor 1.3 Turbo care va oferi în jur de 200 CP şi care va costa aproximativ la fel de mult ca actualul MX-5. Între timp, versiunea italiană va avea motorizări mai puternice, toate preluate din gama Alfa Romeo sau din cadrul Fiat Powertrain Technologies. Aceste versiuni vor fi mai scumpe decât cele vândute sub sigla Mazda. Însă, ambele modele vor avea aceeaşi platformă şi vor fi construite pe aceeaşi linie de producţie, la uzina Mazda din Japonia.
Mazda şi Fiat ar putea să strângă colaborarea pe viitor dacă proiectul acestui roadster va fi un succes.
Primele modele vor apărea pe piaţă în 2015, iar cei doi parteneri ar trebui să ia o decizie în acest sens până în 2016. Viitoarele parteneriate dintre Mazda şi Grupul Fiat s-ar putea concentra pe tehnologii la nivelul motorizărilor şi transmisiilor, declara Takashi Yamanouchi, şeful Mazda, în cadrul unui interviu acordat celor de la What Car? la Salonul Auto de la Moscova.Via WhatCar?
Nu Golf 7, Seat Toledo sau alta tristete de care vrei sa fugi.
Noroc cu alfa, mai insenineaza ziua