După mai multe amânări, livrările modelului cu zero emisii Polestar 3 au demarat cu succes. Primii clienți au fost invitați la sediul companiei din Gothenburg, Suedia, ocazie cu care au intrat în posesia noilor mașini.
Totodată, Polestar anunță o nouă versiune entry-level pentru acest model. Denumit oficial Polestar 3 Long Range Single Motor, acesta este echipat cu un singur motor electric, montat pe puntea spate. Unitatea dezvoltă 300 de cai putere și 490 Nm cuplu.
În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 7.8 secunde. Mulțumită unei baterii de 111 kWh, autonomia maximă ajunge până la 650 de kilometri (valoare în curs de omologare).
Acumulatorul poate fi încărcat rapid cu până la 250 kW, caz în care repriza 10-80% durează 30 de minute.
Noua versiune a lui Polestar 3 poate fi deja comandată în Germania. Pe această piață, prețul pornește de la 79.890 de euro.
via Polestar
De acord, Tesla e în continuare cu o generație înaintea multora.
Tesla Model 3 Long Range are 630km cu 75kW.
Pare că “joacă” pe același segment cu aceleași caroserii și prețuri comparabile. Volvo are deja un renume bun, deci ar putea să profite de faptul că sunt cunoscuți.
Polestar nu vine cu nimic nou sau care ar convinge suficienți cumpărători.
PS “După mai multe amânări, livrările modelului cu zero emisii Polestar 3 au demarat cu succes.” care-i succesul ca “sună” ciudat? Succes înseamnă să “demarezi” la timp și să vinzi conform planului… ori în acest caz din două lipsesc două. ;) posibil să greșesc cu a 2-a, dar nu cred.
Intră pe Spritmonitor, sunt vreo 660 de posesori de Tesla înregistrați acolo și consumul mediu declarat este de 18,49 kW/100km, adică vreo 400 km autonomie.
Între ce zic producătorii și realitate e diferență mare. La toți.
Și da, Tesla încă e șmecherie pe lângă ce fac ceilalți.