Grupul Stellantis continuă electrificarea gamei de modele. De această dată, francezii de la DS Automobiles anunță o versiune Hybrid pentru modelele DS3 și DS4.
Noile DS3 și DS4 Hybrid sunt echipate cu un motor pe benzină, de 1.2 litri, care dezvoltă 130 de cai putere și 230 Nm, o unitate electrică integrat în transmisia automată cu 6 trepte și dublu-ambreiaj, și o baterie litiu-ion de 0.9 kWh.
Acumulatorul se încarcă singur, în timpul mersului, cu ajutorul motorului termic.
Comparativ cu motorul PureTech 130, fără electrificare, sistemul Hybrid are un consum cu 20% mai mic, susțin reprezentanții mărcii, și emite cu 27 de grame mai puțin CO2 la fiecare kilometru parcurs. În oraș, reducerea consumului este de până la 38%.
Mai mult, în cazul unei călătorii urbane, mașina va circula cu motorul termic oprit pentru mai mult de 50% din timp.
Din punct de vedere al performanțelor, DS3 Hybrid ajunge la 100 de km/h în 8.4 secunde, cu 1.2 secunde mai rapid decât un DS3 echipat cu motorul PureTech 130.
De cealaltă parte, DS4 realizează repriza 0-100 km/h în 10.4 secunde (-1.2 secunde).Ambele modele pot fi comandate în noile niveluri de echipare Etoile și Pallas. Mai departe, fiecare dintre cele două primesc două pachete de opțiuni, denumite Absolute Comfort și Absolute Tech, respectiv Comfort și Tech.
Oferta include, printre altele, jante de 19 inch, tapițerie din stofă sau din piele Nappa, scaune încălzite, sistem multimedia DS Iris și faruri DS Matrix LED Vision.
Noile DS3 Hybrid și DS4 Hybrid vor putea fi comandate în România în ultima parte a acestui an.
via DS Automobiles
Ce au vrut cu ușa spate? Are cineva vreo idee?
E o reminiscenta de la primul DS3 simplu care era in 3 usi.
http://www.ausmotive.com/images2/Citroen-DS3-DSport-01.jpg
DS3-ul din articol este Crossback sau ceva de genul pentru ca aparent nu mai poti scoate nici un scuter fara sa-i suv-izezi/crossover-izezi ceva.
Dimensiunile permit noi abordari in design, sunt rezonabil de practice inclusiv mai ergonomice (urci cobori lejer din ele, bagi/scoti usor bagaje, daca nu sunt pline de bolovani) si sunt ok pentru noile conditii de trafic si calatorii
actiune si reactiune
Nu mai fi așa grăbit să-i iei locul lui inexo și să agresezi pe toată lumea la orice articol!
Încearcă să comentezi și să-ți exprimi opiniile civilizat, vezi, îți iese?!
Hai, incearca, poate iti iese.
Consuma cu pana la 50% mai putin in oras + merge electric mai ales pe stradute in zone rezidentiale unde oricum mergi incet. Cel putin daca esti normal la cap si nu vreo soccer mom care goneste ca dementa. Sau un tigan in vans sau estate.
Daca UE ar fi serioasa referitor reducere poluare, ar introduce obligativitatea acestor motoare.
Eu am încercat să te ajut dar se pare că doar atât poți.
Pai clar nu imi permit un Pagani Huayra sau un Bugatti Chiron, dar tot mi se par frumoase si ca isi merita pretul, iar alte masini desi scumpe, mi le permit, mi se par urate si prea scumpe pentru ce ofera?
De exemplu, imi permit aceasta masina, dar tot urata mi se pare.
Cum se justifica aceasta expresie mestecata de idioti in cazul pe care l-am expus??
Oricum, pretul o sa fie astronomic, daca un DS4 phev ajungea pe la 47k dupa toate reducerile care nu prea exista, nu vreau sa-mi inchipui cat o sa coste acest exemplar... Va dau doar un exemplu: am luat un Q3 nou phev din germania cu 39k, la noi sub 47k nu-l gaseam...