Versiune entry-level pentru noul Mercedes-AMG SL: motor de 2.0 litri și 381 CP

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 06.04.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Mercedes-AMG SL poate fi comandată acum într-o nouă versiune. Numele său este SL 43 și vine echipată cu un motor de 2.0 litri turbo, cu patru cilindri.

A șaptea generație SL a debutat în octombrie 2021 ca un model exclusiv Mercedes-AMG. Inițial, clienții au avut la dispoziție două motorizări V8 (cu 476 CP, respectiv 585 CP), dar, acum, constructorul din Stuttgart adaugă o nouă versiune entry-level în gamă.

Aceasta va fi comercializată sub denumirea Mercedes-AMG SL 43 și vine echipată cu un motor de 2.0 litri și turbină asistată de un motor electric, o tehnologie derivată din Formula 1. Acest sistem funcționează și ca un micro-hibrid.

În aceste condiții, unitatea cu patru cilindri dezvoltă 381 CP și 480 Nm. Sistemul de care vorbeam mai sus oferă un surplus de 14 CP în anumite situații de condus. Transmisia automată AMG MCT cu 9 rapoarte completează pachetul.

Noul Mercedes-AMG SL 43 are roți motrice spate și atinge 100 de km/h în 4.9 secunde și o viteză maximă de 275 km/h.

Din punct de vedere estetic, versiunea entry-level a lui Mercedes-AMG SL poate fi recunoscută cel mai ușor după cele patru terminații rotunde ale sistemului de evacuare.

De asemenea, jantele de 19 inch sunt standard, cele de 20 sau 21 de inch fiind incluse pe lista de opționale.

Că tot am ajuns la acest capitol, sistemul de direcție integrală, etrierele galbene, diferențialul cu alunecare limitată, suspensia care coboară garda la sol cu 10 milimetri și culorile din catalogul Manufaktur vor fi disponibile contra cost.

Printre altele, oferta standard include suspensia AMG Ride Control și sistemul AMG Dynamic Select cu 5 moduri de condus.

via Mercedes-Benz

Comentarii (9)

  • Clique
    100.000 km după pa motor.
    4 5
  • Superb! Astept sa fie si preturi mai mici pentru versiunea asta. M-as astepta la semnificativ mai mici.
    5 2
  • Testarossa
    In prima revista auto din Romania, Auto Pro (Dan Vardie), era prezentat SL 60 AMG, cu 381 CP si 580 Nm 6 litrii V12. Citind aceasta stire, acest SL se simte "sarac". Detin si numarul Master de Auto Pro :)

    Cum s-au schimbat vremurile :)
    8 2
  • Testarossa
    Corectura: V8 nu V12
    4 1
  • Frumos, dar ...
    M-am uitat acum pe site-ul Mercedes: exista SL 55 4matic la 168.130 Euro si SL63 4matic la 198.520 Euro. O sa fie asta 'micu' sub 130.000 Euro ? Ma indoiesc. 4 cilindri amarati. Stiu ca ma uitam prin 2003 la noul SL. Entry level era un V6 de 3,2 litri pe la 66.000 de Euro. Evolutie ... ?
    4 2
  • Mircea Badea
    nimic despre consum si noxe?

    arata cam inghesuit motorul..

    tot nu-mi place botul ala..nu mai are stil mercedes..
    4 3
  • asta ar trebui sa fie 40k.
    3 0
  • Seriff
    @Mircea Badea, noxele la fel ca la orice PHEV care ramane fara curent, poate chiar mai mici fiindca nu cara dupa el baterii si nu e o masina grea. Daca esti atat de preocupat de noxe, du-te si fa niste proteste la rafinariile din tara, sunt o gramada si polueaza 24 din 24 in draci, daca tot esti salvatorul planetei.
    1 0
  • La cât de umplut e compartimentul motor nu pot înțelege cum a încăput V8. Ori poate că la ăsta au pus un capac din plastic mai mare. Ca preț ar trebui să fie la nivelul lui Cayman (dacă nemții ar fi korekți ceea ce mă îndoiesc că pentru o felie de motor să renunțe ei la 100000 de epuroi).
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru