La finalul lunii iunie, Skoda a introdus în gama Octavia o versiune cu gaz natural comprimat. Ulterior, aceeași motorizare a fost preluată și Audi pentru noul A3 Sportback. Acum, Volkswagen introduce noul Golf TGI (denumirea comercială a variantei cu gaz natural comprimat) în ofertă și, totodată, anunță deschiderea listelor de pre-comenzi pentru această versiune.
La fel ca în cazul modelelor Skoda Octavia și Audi A3 Sportback, Volkswagen Golf în varianta TGI mizează pe un motor turbo de 1.5 litri care dezvoltă 130 de cai putere 200 Nm între 1.400 și 4.000 rpm. Principalul avantaj al noii versiuni este legat de reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu circa 25% comparativ cu un motor care folosește exclusiv benzină.
Resursele vor fi gestionate de o transmisie automată cu șapte trepte, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 9.7 secunde. Viteza de top anunțată de constructorul german este de 211 km/h.
Varianta TGI a lui Volkswagen Golf va fi echipată cu trei rezervoare pentru gaz natural comprimat cu o capacitate totală de 17.3 kilograme, dar și cu un rezervor pentru benzină de 9 litri.
Consumul mediu mixt este de 4.1-4.3 kilograme de CNG la 100 de kilometri, iar autonomia anunțată (atunci când se rulează doar cu gaz natural comprimat) este de până la 400 de kilometri.
Dar n-o s-o faca pentru ca nu-s ecologisti cu convingeri ecologiste ci doar propagandisti pentru masini electrice care singure si cu forte proprii nu prea au nici o sansa pentru ca-s scumpe, pun ceva probleme la incarcare si nu-s fezabile economic pentru o mare parte a scenariilor de achizitie si exploatare.
iar golul asta pe gaz nu e deloc ieftin nici el, deci de unde pana unde logica ca sa fie ridicat in slavi?
Trebuia sa fie ridicat in slavi pentru ca era un Golf. Nu neaparat pentru ca e pe gaz. Ca deobicei fanaticii VW se prosterneaza la VAG oricand sa apuca aceasta companie sa "descopere apa calda"
Ce trebuia acum sa facem? Sa cadem in cooor pentru ca VW a scos un model pe CNG, chestie pe care o fac an de zile Fiat, Ford si mai nou Dacia si altii.
Deci @alex, nu se comenteaza nimic la aceasta mareata stire (mai putin balariile stupide ale trolacilor de serviciu PMC si Tatraurs) pentru ca nu unii numai pun botul.
Iar Dacia nu comercializează mașini cu gaz comprimat, doar cu gaz petrolier (GPL).
2) maşinile CNG poluează, dar mult mai puţin şi la nivel de COx şi la NOx, sunt mai spre verzi, dar nu sunt verzi
Cele mai bune CNG sunt cele PHEV CNG !!!
În oraş full electric, înafara pe gaz metan.
Țin să vă aduc la cunoștință că 1.075 km m-au costat 35 euro într-adevăr mai mult pe autostradă respectând viteza 130/135 km/h.
Când a mers mai finuț am făcut 500 km cu 15 euro
OLED-ul nu a fost niciodata imens de scump.
Cand a fost pusa pe smartfoane, niciodata nu a fost dublu fata de un telefon cu IPS. Cand a fost pus pe tv-uri a fost la fel, nu au dublat valoarea TV-urilor. Acum Oledurile 4k sunt sub 2000 lei, adica cat era un smart tv acum 5 ani. Sau mai bine zis cu cateva sute de lei mai scumpe decat LCD-urile.
Analogia ta nu se sustine.
@CC
Si cu GPL-ul te apropii de costurile alea de rulare. Insa nu chiar asa de jos. Ceva pe la 4 euro/100km adica 20 euro/500 km e realizabil.