Versiune cu gaz natural comprimat pentru actuala generație Volkswagen Golf: motor de 1.5 litri cu 130 CP

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 21.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a introdus în gama Golf și o variantă cu gaz natural comprimat. Aceasta este echipată cu un motor turbo de 1.5 litri cu 130 de cai putere și 200 Nm. Rezervoarele cu CNG au o capacitate de 17.3 kilograme.

La finalul lunii iunie, Skoda a introdus în gama Octavia o versiune cu gaz natural comprimat. Ulterior, aceeași motorizare a fost preluată și Audi pentru noul A3 Sportback. Acum, Volkswagen introduce noul Golf TGI (denumirea comercială a variantei cu gaz natural comprimat) în ofertă și, totodată, anunță deschiderea listelor de pre-comenzi pentru această versiune.

La fel ca în cazul modelelor Skoda Octavia și Audi A3 Sportback, Volkswagen Golf în varianta TGI mizează pe un motor turbo de 1.5 litri care dezvoltă 130 de cai putere 200 Nm între 1.400 și 4.000 rpm. Principalul avantaj al noii versiuni este legat de reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu circa 25% comparativ cu un motor care folosește exclusiv benzină.

Resursele vor fi gestionate de o transmisie automată cu șapte trepte, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 9.7 secunde. Viteza de top anunțată de constructorul german este de 211 km/h.

Varianta TGI a lui Volkswagen Golf va fi echipată cu trei rezervoare pentru gaz natural comprimat cu o capacitate totală de 17.3 kilograme, dar și cu un rezervor pentru benzină de 9 litri.

Consumul mediu mixt este de 4.1-4.3 kilograme de CNG la 100 de kilometri, iar autonomia anunțată (atunci când se rulează doar cu gaz natural comprimat) este de până la 400 de kilometri.

Comentarii (17)

  • Ecologistii ar trebui sa ridice in slavi masina asta pentru emisii scazute de CO2 si NOx aproape deloc adica marele lor argument impotriva termicelor din orase.
    Dar n-o s-o faca pentru ca nu-s ecologisti cu convingeri ecologiste ci doar propagandisti pentru masini electrice care singure si cu forte proprii nu prea au nici o sansa pentru ca-s scumpe, pun ceva probleme la incarcare si nu-s fezabile economic pentru o mare parte a scenariilor de achizitie si exploatare.
    36 9
  • @Alex: excelent comentariu! Bravo! Asa e, totul e o mare ipocrizie, nici vorba de protectia lu' planeta. E vorba de hipstareala, virtue signaling.
    17 8
  • Ai prins "glas" la degete PMC? Dupa atatea articole despre electrice am crezut ca te-ai spanzurat. :))
    9 15
  • @Haha: ia notite, baietzash! Mai ai de invatat. :) Ai invatat sa scrii? :D
    8 5
  • Ieseau ecologistii sa se bucure la masina asta doar daca in loc de gaz natural scria flatul natural obtinut din material exclusiv vegan si biologic.
    4 9
  • andrei
    faptul ca electricele sunt scumpe nu inseamna ca nu sunt bune sau ca nu sunt bune pentru mediu. oricum nu inteleg logica: pe principiul tau nici tv-urile oled nu ar fi trebuit sa se vanda cand au aparut, ca erau scumpe sau orice alta tehnologie noua. isi permit cei cu bani? sa isi ia, nu stiu de ce simt unii nevoia sa isi ia chit ca e scump si sa fie astfel cobai. lasa nene sa evolueze tehnologia si sa se ieftineasca. dar asta nu se poate intampla fara sa se cumpere. ca da statul bani pt a le sustine? asa, si? statul da bani si la tot felul de nenorociti care iau 3 pensii si au cotizat fix pix, da bani la tot felul de academii care nu fac nimic si tot asa. macar sa dea pe ceva care nu strica sanatatea. si nu iti fa griji, ca atunci cand se vor vinde bine, vor taia aia 10k euro bine de tot.

    iar golul asta pe gaz nu e deloc ieftin nici el, deci de unde pana unde logica ca sa fie ridicat in slavi?
    8 3
  • @andrei
    N-ai inteles.

    Trebuia sa fie ridicat in slavi pentru ca era un Golf. Nu neaparat pentru ca e pe gaz. Ca deobicei fanaticii VW se prosterneaza la VAG oricand sa apuca aceasta companie sa "descopere apa calda"

    Ce trebuia acum sa facem? Sa cadem in cooor pentru ca VW a scos un model pe CNG, chestie pe care o fac an de zile Fiat, Ford si mai nou Dacia si altii.

    Deci @alex, nu se comenteaza nimic la aceasta mareata stire (mai putin balariile stupide ale trolacilor de serviciu PMC si Tatraurs) pentru ca nu unii numai pun botul.
    3 9
  • Ce model are Dacia pe CNG și de unde se poște cumpara... dar mai ales unde se poate alimenta CNG in Bucuresti sa zicem
    8 1
  • Din ce știu singura stație CNG de pe raza Bucureștiului e în orașul Pantelimon, vis-a-vis de Selgros.
    Iar Dacia nu comercializează mașini cu gaz comprimat, doar cu gaz petrolier (GPL).
    8 0
  • Fainosag
    @Andrei stai jos ca ai luat doi
    1 2
  • este o statie CNG si langa autogara Militari si de asemenea la Rm. Valcea. Este o firma de transport persoane care face Rm Vl - Buc cu autobuze din astea.
    5 0
  • Da... interesant de alimentat in Rm VL când stai in buc
    3 0
  • Edikkk
    1) singurele maşini verzi sunt cele Full EV care încarcă din surse 100% verde... sau galben (hidro, eolian, solar.... sau nuclear)

    2) maşinile CNG poluează, dar mult mai puţin şi la nivel de COx şi la NOx, sunt mai spre verzi, dar nu sunt verzi

    Cele mai bune CNG sunt cele PHEV CNG !!!

    În oraş full electric, înafara pe gaz metan.
    3 5
  • Singurele mașini verzi sunt cele care sunt vopsite in culoarea verde
    11 0
  • Eu am din 2016 o Skoda Octavia III kombi, 1,4 benzina Gtec/ CNG
    Țin să vă aduc la cunoștință că 1.075 km m-au costat 35 euro într-adevăr mai mult pe autostradă respectând viteza 130/135 km/h.
    Când a mers mai finuț am făcut 500 km cu 15 euro
    2 0
  • @andrei: ignoranta ta e de-a dreptul duioasa. Adicatelea nu-i nimic ca da statul bani unui imbuibat sa-si ia Tesla. Deci nu iti pasa de BANII TAI. Ca statul da pensii nesimtite unor tortionari comunisti nu e un motiv sa nu iti pese ca acelasi stat da tot din banii tai SI ALTORA, bani care ar putea fi mult mai bine folositi. Oare pricepi tu asta?
    8 1
  • @andrei
    OLED-ul nu a fost niciodata imens de scump.
    Cand a fost pusa pe smartfoane, niciodata nu a fost dublu fata de un telefon cu IPS. Cand a fost pus pe tv-uri a fost la fel, nu au dublat valoarea TV-urilor. Acum Oledurile 4k sunt sub 2000 lei, adica cat era un smart tv acum 5 ani. Sau mai bine zis cu cateva sute de lei mai scumpe decat LCD-urile.
    Analogia ta nu se sustine.

    @CC
    Si cu GPL-ul te apropii de costurile alea de rulare. Insa nu chiar asa de jos. Ceva pe la 4 euro/100km adica 20 euro/500 km e realizabil.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru